"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 26. april 2011

Tomheten som følger...

...tomheten i kjøleskapet vel og merke.
Har dere noen gang sett noe så stusslig?


Kjøleskapet er skrapet og det er kontoen også. Må nesten le når jeg åpner kjøleskapet på jakt etter noe. Hva er det jeg forventer å finne liksom?

Har ofte sagt til mine nærmeste at meg og min kjære sjeldent har noe særlig i kjøleskapet (fordi vi ikke trenger eller har råd til så mye), men dette går vel litt for langt nå.
"Så tomt pleier kjøleskapet aldri å være altså, mamma og pappa!"
(men sjeldent så fulle som deres er heller ;P)

Hadde det ikke vært for at bikkja måtte til dyrlegen og at det kostet 2 lapper så hadde vi nok hatt litt mer her.
Men slapp av dere.. innen noen dager er det sikkert litt pålegg og middager inni her... for da kommer den etterlengtede lønninga.
Tjohei!!

Nå jenter... tar dere utfordringen? 
Jeg lurer på hvordan det ser ut i deres kjøleskap?


Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Auroras hjem... sa...

Ja, kan være enig m at det så litt stusselig i kjøleskapet ditt ;) Hadde du vært her skulle jeg disket opp med en deilig rett til deg :)
Klem Merete

Heims lille verdenshjørne sa...

Hahha;) Vi har et stort kjølehjørne på to stykker så ser egentlig alltid ganske stusselig ut her hos oss:P Men colaen er alltid kald da:P

Fossestua sa...

Triste greier hos oss også. De eneste gangene kjøleskapet vårt er fullt, er vel egentlig bare til jul ;)
Luft og kjærlighet kan man imidlertid leve lenge på :)
Klem fra Lise

Hjertedamas blogg sa...

Kjøleskapet vårt er temmelig skrapet rett før lønninga kommer. Det samme med fryseren. Fordelen er at man får røddet og kvittet seg med saker og ting. Frossenmat skal jo ikke ligge så mange måneder i fryseren. Da vi kom hjem fra campen i går, fikk Gubben valget medllom fiskegryte eller kalkungryte!!!!! Nestle så dann, på glass. For 9 måneder gamle bebisser, vell og merke. Fikk tatt opp en pakke med svinekoteletter, og tinte dem i mikroen før steking. Så med grov ris og Toro-saus, så ble vi da mette. Ser at du har egg i kjøleskapet, sammen med en påleggsrest, så kan du jo lage ommelett, eggehakk eller quiche. Eller koke egg eller steke egg!!!!!! Klemz Grethe

Maias Lille Verden sa...

Hei vennen!
Jeg tar utfordringen i morgen :-)

Noen ganger er det sånn... Jeg har en temmelig skrapa konto selv.

Noen ganger når Fido er syk, så må man bare bla opp. Har du ikke forsikring? Jeg har en forsikring som gjør at jeg bare betaler 10% + egenandel.

Godt lønningen er på vei!

Klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det er noe tomt hos oss også! Heldigvis er det noe i fryseboksen som bare må spises snart.
Ha en fortsatt fin uke!
Klem!!

igi sa...

He, he. Her var det ikke mye å bli feit på *smil*
Det som redder oss i "magre" tider er en boks nugatti - skikkelig sunt for små og store :-)
Klem

Cathrine sa...

Hehe, ja det var et litt stusselig kjøleskap kanskje, ja. Men er det ikke rart med alt som finnes i hyllene i døra? Der var det ikke så stusselig hos deg heller!? Bruker vi alt dettte til noe? Hos oss er det fullt i dør-hyllene av ingredienser og ting vi stort sett ikke bruker opp; kapers, grillolje fra et år eller to tilbake, dressinger i rare varianter, fersk gjær (som bare blir inntørket og rar før den til slutt blir kastet), og masse mer. Men håper det blir fullt i kjøleskapet ditt når lønna kommer, da ;-)
Hilsen fra Cahthrine

Anne Torill sa...

Er det ikke slik da? at en plutselig mangler alt....
Hos meg er det sånn ofte:D

Related Posts with Thumbnails