"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 28. april 2011

Vårnyheter fra Kid.

Nå får ikke jeg noen reklame lenger, men det stopper meg ikke fra å vindusshoppe (les:titte) her på det store vide web'en. 

I går tittet jeg litt inne hos Kid.


De har 30% på alle gardiner, herlige nye sengetøy og pute kampanje "ta 2 betal for 1".


Her er noen av mine favoritter!!


Det har vært hektiske dager på jobb i det siste. Det tar kverken på kreativiteten hjemme, men før dere aner det så kommer det plutselig tilbake.
 I morra skal jeg på loppemarked på et sted jeg aldri har vært før (Sande), spent på om jeg finner frem.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiine ting på KID☺

Håpe du finn fram til loppemarkedet og at det er mange fine skattar der☺

Klem M♥

Maias Lille Verden sa...

Nydelige ting fra KID, de syns jeg har kommet seg veldig altså :-)

Loppis i Sande på en fredag? Heldig du er :-)

Klem

MissMette sa...

Såååååå mye fint, skulle gjerne ha
vært innom en tur her ja... Men bor
nok alt for langt unna - håper bare
de snart kan få en nettbutikk!!!
Ønsker deg en HERLIG kveld videre ღ
Klem fra Mette

Tyrifryd ♥ Monica sa...

De har såååå mye fint på Kid nå! Har en laaaang ønskeliste der ja;)

Kos deg på loppis!
KLEM

tove sa...

Hei hei
Kid har sååå mye fint til en grei pris. Nå skal endelig Kid komme hit hvor jeg bor og. Gleder meg masse.
Nyt helgen
Klem Tove

Anne Torill sa...

Vårinspirasjon:)
Vi går en herlig tid i møte:))
Klem Anne Torill

KAYSO sa...

Var på Kid og handlet for litt siden og kom hjem med nye puter til hagemøblene. Fant noen i samme stil som den du plukket ut bare at de var i gammelrosa med "blondemønster" midt på. Nydelige :) Har veldig veldig lyst på det quiltteppet du har med her jeg også! Synes det er nydelig, men følte ikke at jeg kunne ta meg råd til det :( Synes det var litt for dyrt til KID å være... veldig veldig lyst på den i løper også :P

flet ogsjov sa...

herlig inspi. Sikke fine ting der findes :) Du er velkommen til at kigge forbi min giveaway

Ida Susanne sa...

Hello søta :)

..Takker for utrolig inspirerende og snille ord inne hos meg, setter jeg kjempe pris på!!!

..jeg skal på kid imrg ;)
Snoke litt!!

Takk for titte :)

Monica sa...

Første gang jeg er innom å kikker "i din verden". Fin og inspirerende blogg! Er absolutt ikke siste gang jeg kikker innom her. God helg :)

berit sa...

Jeg er også innom for første gang. Ble så nyskjerrig da jeg så du skulle på loppemarked i Sande. For der bor nemlig jeg. Så at det skulle være loppis, men var ikke der.
Jeg titter nok innom igjen.

Related Posts with Thumbnails