"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 18. mai 2011

50.000 og tanker rundt det.

Da var endelig dagen her (eller egentlig var den for noen dager siden). Dagen da jeg rundet 50.000 unike besøkere. Tenke seg det... jeg kan nesten ikke tro at så mange har vært innom min lille blogg!! Mitt lille hjørne av bloggverdenen hvor jeg skriver om livet mitt, lopper og langtekkelig oppussing.
♥Det er fantastiske greier gitt♥


Bloggen har gitt meg utrolig mye glede dette året... og det er takket være alle DERE som er innom hver dag og titter og kommenterer. TUSEN TAKK!!
 Samtidig er bloggen der for meg. Den hjelper meg igjennom kjedelige kvelder og gir meg lyst til å fikse og styre i hjemmet. Hadde det ikke vært for bloggen så hadde jeg vel aldri blitt ferdig med prosjektene mine. Hjelper litt når du vet at folk venter på å se hva du driver med... ikke sant?
Samtidig hjelper bloggen min meg til å utfolde meg kreativt og øke kompetansen til å ta fine bilder og skrive fengende tekster. Noe jeg gjerne kunne tenkt meg å jobbet med i fremtiden.


Samtidig så har jo også følgerskaren min vokst til uante høyder. Tenk at 250 personer liker det jeg gjør.
Wow, er vel alt jeg har å si til det. For meg er 250 følgere veldig mange, selv om det i perspektiv ikke er så mange som andre flotte bloggere rundt meg. Men jeg har ingen storhets planer så jeg nyter min lille, uforstyrret bloggverden.
Her kan jeg skrive om hva jeg vil, vise frem det jeg ønsker og verne om min stil. Er jo ikke så veldig mange andre der ute i bloggverden som går for den mørke, vintage stilen (og det liker jeg).
Det blir dessverre ingen give away denne gangen, da jeg føler det ikke er lenge siden sist. Det er jo måte på overøse andre med gaver når man ikke har penger til bensin engang (luksusfellen next lissom ;P). Regner med at det er full forståelse for det ;).
Så jeg håper dere vil fortsette å følge meg fremover.
Jeg håper og tror at det blir bare bedre og bedre her inne...
hvis jeg bare får ut fingeren med alle bildene jeg skulle hatt tatt.

Håper alle hadde en fantastisk 17 mai, for det hadde jeg!

Klem Madelén

20 koselige kommentarer:

Karma sa...

Masse masse Grattis! Wow 250 følgere er jo supermasse, det kan du være stolt av!!!

Klem Kaja :)

Lottemora sa...

Gratulerer så masse Madelén! Liker bloggen din kjempegodt, selv om jeg har vært kjempedårlig på å kommetere de siste mnd. Men nå skal jeg bli flinkere.

Ha en superfin dag, hilsen Lottemora

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Full forståelse ang giveaway, det er ikke det viktigste... Like koselige med besøk og tilbakemeldinger syns jeg :) Gratulerer såååå mye med over 50.000 besøkenede og følgere ღ Titter som regel innom bloggen din så fort jeg ser at du har lagt inn nye innlegg, alltid koselig her hos deg :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Tyrifryd ♥ Monica sa...

GRATULERER!!

Blogglandia er et fantastisk sted å være, her blir man kjent med mange hyggelige mennesker - og ikke minst; det er (for meg ihvertfall) et fristed der jeg kan stenge alt annet ute...

Og helt enig med deg, hadde det ikke vært for bloggen hadde nok oppussing og andre prosjekter gått litt mer i sirup enn det gjør. Det hjelper at noen vanter på å se, åsså klarer jeg jo nesten ikke vente med å vise det frem selv heller, hihi;)

Ha en strålende dag!
klem

trine sa...

Kjære Madelèn!

Det er en fryd- og som flere sier- et fristed å lese dine tekster å se på bilder.
På meg virker det rent terapautisk for psyken å lese om din glede,inspirasjon,drømmer og at du gjør det med sååå stor grad av ÅPENHET og ÆRLIGHET .

Du gjør deg IKKE til på noen måte og det er din stor sjarm og alle følgerne merker nok det.

Fortsett å finslipe deg,ditt og den du er.Det er praktfullt allerede i all sin enkelhet:D

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

GRATULERE GRATULERE☺☺

Heilt eineg i alt du skriver☺ Bloggen er ein flott plass å møte andre likesinna og eit fristed!☺
Eg er jo litt treig med å komme i gang med ting uansett om folk venta på å få sjå eg då....☺

Ha ein fin dag☺

Klem M♥

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei du!
Gratulerer så masse med 50 000 unike besøk og 250 følgere!

Bloggen din er en fryd å følge, du skriver så ærlig og herlig. Giwe away eller ikke, det er jo ikke det som er viktig!

Gratulerer så masse!
klem

tove sa...

Gratulerer så masse med høye tall. Blogging er en hobby som gir så mye. Håper vi fortsetter i lang, lang tid.
En fin kveld ønskes deg
Klem Tove

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gratulere med mange følgere og stor besøk,gøy!!

Jeg fortsetter å følge deg,du gir mye inspirasjon:)

Ha en fin onsdag!!

Klem Linda:)

Li/Småtingene sa...

Grattis til deg for både maange følgere og for mange besøkende på bloggen! Noe jeg skjønner godt; du har en kjempekoselig blogg!

Glad for st du er med her i denne bloggverdenen!
;-)

igi sa...

Gratulerer med maaange besøkende! Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Alltid koselig og inspirerende å lese bloggen din.
Klem fra Igi

Fru Andersen sa...

Heisann!

Gratulerer med så mange treff og følgere! Vel fortjent:-) Synes alltid det er så spennend eå titte innom deg, alltid noe på gang eller flotte funn du viser frem!

I dag har jeg kost meg lenge med bildene og innleggene dine! Nydelige senger du hadde fått tak i , og jeg gleder meg til å se hvordan skapet blir;-)

Flink du er!

Ønsker deg en fin uke videre, og jammen er det ikke helg snart;-)

Maris gyngestol sa...

Gratulerer så masse! Moro med så mange besøk og følgere! Fine inspirerende bilder i dette innlegget også! Mange flotte ting! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Olea sa...

Gratulerer så mye snuppa:)
bloggen din er kjempe flott og jeg syns du er kjempe flink til å fikse/pusse opp ting!
du har innspirert meg! (det var jo du som fikk meg inn i denne verdenen! )
takk for at du er du!
stor klem fra meg :)

Ida Susanne sa...

Masse gratulerer til deg søte du!

..jeg vet ikke adressen til Skrot Tor dessverre.. Men om du søker på gule sider på : Hellan og Hyllan Skien tror jeg kanskje skraphandelen dukker opp :)

Lykke til snuppelupp :)

Klem Ida Susanne
(sukkertøy for øyet)

Roka Design sa...

Heisann:):)

Grattis:)
Skjønner det godt jeg, bloggen din er utrolig inspirerende og herlig lesning:)
Må bare hyle ut om det er noe du vil jeg skal bestille i andre farger fra IbL:)

ha en deilig søndag:)
Klem fra Kari:)

Anne(ensmakavhonning.com) sa...

Åhh...så morro Madelen:)
Gratulerer så mye, nydelig blogg du har:)
Klem

Hulda sa...

Gratulerer med 250 følgere, slikt er artig. :) Likte så godt de bildene sammen med vaskebrettet. Fin kombinasjon.

Datt sa...

Wow, oioioi, for en nydelig blogg du har! Så glad jeg oppdaga den på en helt vanlig søndag, blir din nyeste, blankeste følger! :D

Oh happy day! sa...

Hei! Min lille rufsemodell liker godt å bli tatt bilde av ja ;)
Så koselig blogg du har! Er her ofte, men jeg er skikkelig dårlig på å kommenterer rundt :( Ha en fortsatt fin søndag!:)
Jannicke

Related Posts with Thumbnails