"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 6. mai 2011

Bloggbutikken

Har du vært innom Bettum Villa sin bloggbutikk?
Trykk her.. så kan du ta en titt.


Vet det er utrolig lenge siden sist innlegg der inne (og at det ikke er så mye der inne enda).. men nå kommer i allefall 2 nye gjenstander.
Og så lover jeg mer godis etterhvert. Står egentlig bare å venter på å bli tatt bilde av ;).

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei på deg!
Takk for tips ang id - tyveri. Innlegget er endret nå :-) Jeg er så godtroende jeg vet du...

Nydelig det sausnebbet altså. Jeg skal inn på blogshoppen din næ :-)

Ønsker deg en herlig kveld!
Klem

Mamsens hus sa...

Hei.
Har lagt meg til som følger hos deg på begge steder. ;)
Var sikker på at jeg fulgte deg men etter nærmere sjekk gjorde jeg ikke det..
Nå er det ordnet. :)
Flott blogg du har , som jeg stadig er innom.
Ha en god natt og fin morgendag.
Klem

Romantikk-takk. sa...

Tenkte å forte meg inn for å sikre meg sausenebbet,men forgjeves.
Titt gjerne innom bloggshoppen min du også.
Ønsker deg en herlig helg.
Klem fra Mette.

Maris gyngestol sa...

Det sausenebbet var kjempe lekkert!
Skal følge med på blogshop'en din, når nye godbiter kommer inn! :)

Ha en fin helg!!
-Mari

Fru Andersen sa...

Ingen som er så reser på loppa som deg altså! Skatter hver gang:-)

Kjempefin korktavlen ble, så smart med de krokene! Synes du er flink til å komme på gode ideer til makeovers!

Og den kaka du hadde sydd var jo "bærre lekker" skikkelig søt!

Håper dere har hatt en strålende helg og ønsker deg en kjempeflott uke!

Klemmer!

Anette Willemine sa...

Nydelig sausenebb!

Håper du har fine vårdager!

Klem,
AW

Related Posts with Thumbnails