"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 27. mai 2011

Drømmelivet på landet!!

Her om dagen, på min faste bloggrunde, så kom jeg plutselig over en herlig blogg ved navn Gamla Prestgården.
En inspirerende blogg om livet på landet i broderlandet Sverige.

Og gjett hva...... De skal selge drømmen videre!!
(Skulle gjerne hatt et par 2-3-4 millioner til overs kjenner jeg) 








Her kan du se megleroppgaven:


og her er link til blogginnlegget:



Et herlig sted ikke sant? Her ville jeg mer enn gjerne bodd, men den store drømmeboligen får vel vente enda noen år tenker jeg.
Samtidig som Sverige er jo et stykke unna og jeg er for hjemmekjær.


Ønsker alle som er innom en fortreffelig helg. Her blir det jentekveld med overnatting og film. Jeg har hvert øyeblikk malt ferdig de 2 enkeltsengene som de skal sove i. Så "snart" får dere se.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

HANNES DAGBOK sa...

Wow!!!Nydelig sted! Men jeg er sikker på at herskapshuset ditt blir like vakkert når den tid kommer <3

Kos deg med jentene!

stooor klem!

Trine sa...

Ja tenk å fått bodd sånn :) LYKKEN!
Men vi får nøye oss me husan vi har inntil videre, så kanskje en vakker dag...... :D

Ha ei super helg!

Klæm

MissMette sa...

Nydelig ღ takk for at du
deler med oss ღ her kunne
jeg veldig godt ha tenkt
meg å bo ღ så vakkert!!!
Kos deg med jentekveld,
og ha en fortsatt fin
helg, stor klem fra Mette

Maias Fabelaktige Verden sa...

Ohlalala! For ett vidunderlig sted :) Der kunne jeg tenkt meg og bo også!

Håper du koste deg med en skikkelig jentekveld igår!

Klem

LIVS LYST sa...

Jeg kjenner til de som har bodd der. De er fra byen her. Min bror er kamerat til han ene og han har vært der. Det er virkelig flott der!! Men man trenger jo ikke dra dit for å forstå det. Du har jo sett bildene og skjønner greia ;O) Nydellig!

Hadde vært fint å hatt et sånt sted ja... men det var noe med det hjemmekjære å gjøre... og det var vel det disse merket også kanskje?

Nydelige bilder i alle fall. Vi bloggere får ta det som inspirasjon!!

Liv ;O)

trine sa...

Ja dette var et drømmested uten tvil!

Å være hjemme og familiekjær er bare positivt men i dagens samfunn med alt av duppeditter blir den heldigvis mindre.

Men viss livet skulle butte så blir det en annen sak!

Gleder meg til å se sengene og stæsjen inntil:O)

Ha en fortreffelig jentekveld -være er jo glimrende til inneaktiviteter grøss....

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Nyyyydelig sted! Den som hadde et lass av millioner til overs...*sukk*

HA en fin tirsdag!
KLEM

Related Posts with Thumbnails