"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 9. mai 2011

En smak av sjølivet.

Må bare først og fremst si at dere må vente enda litt til på det siste loppekuppet. Helgen har blitt brukt til andre ting ;).

Og den andre tingen var at meg og min kjære satt oss i bilen for å besøke hans far på hans nye jobb.

Her sitter jeg på bryggekanten og venter på at svigerfar skal hente oss med den lille gule båten som heter Ole III. Her kjører han passasjerer frem og tilbake fra Husvik-siden til Fjærholmen-siden. 


Utrolig koselig jobb, tenker jeg. Jeg synes i allefall det var kjempe koselig på den bitte lille båten. Og for et vær vi har hatt de siste dagene!! Herlig :D.


Trygt i land. Full av energi, som dere sikkert kan se.

Vi bestilte pizza og spiste litt is til dessert.
Jeg drakk til og med brus, noe jeg aldri gjør ellers.

Madelén er glad i eskimoer!!

 Timene går, hyggen er på topp og før vi vet ord av det så begynner solen å gå ned. Da er det på tide å sette seg i bilen og dure hjemover igjen. For en hyggelig dag!!

Håper dere også har hatt en fin helg.

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

trine sa...

For et flott innlegg og knallfine bilder i tilegg.Severin og du er et flott tospann:D

Helgen var helt super for meg men litt råtten i kroppen bare men men..

Håper uka blir bra for dere alle tre!

Ps: digger bloggen din .

Dronninghuset sa...

koselige bilder. herlig båt!
her går tiden med til hagearbeid.... men en liten pause må til iblant.
ha en fin uke, hilsen Tove

Hellohello baby sa...

Koselig innlegg :) Det er heeerlig ved sjøen. Jeg flytter til Rosendal til sommeren og gleder meg enormt til det. Men kommer nok til å savne Oslo.

Takk for kommentaren inne hos meg! Veldig hyggelig at du tok deg tid til å kommentere :)

Lillelaila sa...

Høres ut som du har hatt en helt nydelig helg Madelèn! Og det trenger man!! Flotte bilder! Kommer akkurat hjem fra en tur ned til stranden selv, og det var bare helt nydelig å kjenne sjølukten igjen!
Nyt den flotte dagen!
klem fra Laila

Maias Fabelaktige Verden sa...

For et vidunderlig herlig innlegg! Vakre bilder! Det ser ut som om dere koste dere noe innmari *smiler*

Klem

Olea sa...

det så skikelig koselig ut! jeg vil være med dit en gang! :)
her har også helgen fått full utnyttelse:) du får kommer opp å se en dag, hagen blir skal bli ny :)
stor klem til deg :)

Maris gyngestol sa...

Koselig innlegg, og det så ut som en herlig tur! :)
Alltid deilig å kose seg skikkelig!!

Ha en fin dag!
-Mari

Maris gyngestol sa...

Legger til at jeg har en utfordring pågående hos meg; sjekk den ut.. Kanskje den er av interesse! :)

-Mari

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hører og ser ut som dere har hatt en koselig helg
klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

pssst.... clas ohlson har nettbutikk ;)

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails