"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 23. mai 2011

Forandring på gang og garasjesalg.

Dagene går så fort for tiden og selv om jeg ikke er så produktiv på innlegg-fronten så er jeg fortsatt innom blogglandia hver dag.
(Må jo holde seg oppdatert på hva som skjer.. )

Her i gården skjer det mye spennende/skummelt for tiden.
Det var på tide med en forandring så jeg har sagt opp jobben min og er nå på jakt etter drømmejobben.
Om den er der ute vet jeg ikke, men jeg håper det!!
(Hvis noen vet om noe så er det bare å gi et lite pip..hehe)


Jeg har også sagt opp plassen min på Vivestad Høstmarked (lokalt antikk/loppe/diverse-marked) og har bestemt meg for å arrangere
mitt eget lille garasjesalg.
Så jeg vil ønske alle som leser bloggen min (i nærområdet.. Vestfold) hjertlig velkommen hit (Svinevoll) søndag 19 juni.


Sånn ellers så holder jeg på å male de enkeltsengene som jeg viste dere for en stund tilbake. Håper på å være ferdig med dem før neste helg. Da skal dere få se! Skapet ligger fremdeles på vent i garasjen.


Ønsker alle som er innom en super uke!


Klem Madelén

26 koselige kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, så spennende! Lykke til på jakten etter drømmejobben!! Håper den dukker opp:)

Ha en fin ny uke:)

KLEM KLEM
Anette:)

Maris gyngestol sa...

Oooh! Så kult! siden jeg ikke bor så langt unna, kanskje jeg får med meg ei venninne på litt garasjeshopping! Vi får se... :)

Lykke til med jakt etter ny jobb!!
Klem Mari

hobbyvimsa sa...

så tøff du er som fornyer deg på alle disse måtene,lykke til med å finne drømme jobben:)

Hvor i Vestfold ligger dette,jeg bor i Skien telemark så det er jo kanskje ikke så langt unna,garasje salg er alltid gøy!!

ha en fin ny uke:)

Klem linda:)

trine sa...

Jeg synes du har gjort to gode valg i det siste .
Den som IKKE våger intet vinner vettø:D

Blir spennende med garasjesalg og er jeg ledig så ser du meg antagelig.

Ha en flott dag og uke:O)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så tøft av deg. Håper drømmejobben dukker opp.

Stilig med eget garasjesalg. Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg kommet innom.

Ha en fin uke
klem

Olea sa...

:) jeg kommer vetdu ;)
klem til deg fra meg!

hobbyvimsa sa...

Hei igjen madelen!!

Ikke lenger unna nei,da kan det hende du ser meg.Er litt vanskelig å planlegge så langt frem for meg,med to små barn,og en mann som har fått motorsykkelen på veien:)Sier i fra om jeg kommer når det nærmer seg litt mer.hadde vært koslig å hilst på deg,jeg har fulgt bloggen din lenge før jeg begynte å blogge selv:)


Håper det er mange som kan ta turen til din garasje:)ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Fargeheimen sa...

Lukke til i jakta på draumejobben.

Nett no så skulle eg ønskje eg budde i nærleiken av deg, eg og vil på garasjesal. :)

Ida sa...

Spennende med garasjesalg! :)
Men, er ikke forsent til å komme.. Vi skal bare møtes kl 18.30 utenfor 13, bli gjerne med hvis du har lyst! :)

KLEM

Jennys fire vegger sa...

Oj! Spennende med store forandringer! Jeg ønsker deg lykke til i jobbsøkingen, og med garasjesalget. :-)

Ha en fin kveld.
Klem Jenny

Tonje sa...

Jeg kommer hvis jeg kan! Spennende!

Man må ta noen sjanser her i livet, og det ordner seg alltids. Gjorde det samme for noen år siden, og det gikk kjempebra.

Ha en fin kveld!

klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Så tøff du er som har sagt opp jobben din, jeg har tenkt tanken selv mange ganger... Tvi tvi! jeg skal krysse fingrene mine for deg. Hva er det du ser etter? kjekt å vite, hvis man skal holde utkikk :)

Jeg kommer på garasjesalg! Og jeg tar med noen venner også jeg...

Ønsker deg en fin start på uken!
Klem

salige lavendel sa...

Den som intet våger - intet vinner. Drømmejobben finner du nok! Lykke til. Spennende med garasjesalg også.
Og det du evt. ikke får solgt, kan du jo selge via bloggen her??

Li/Småtingene sa...

Spennende dager for deg altså... Så modig du er! Håper virkelig drømmejobben dukker opp!
Og lykke til med garasjesalg! Jeg bor nok litt for langt unna desverre...

:-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du er jammen tøff!!!
Håpe verkeleg fdu finn drømmejobben!☺
Hadde vert litt nervøs eg....☺

Hadde gjerne komt på loppiset ditt om det var litt nærmare eg....☺

Klem M♥

Randi sa...

Wow, du er en skikkelig tøffing!! Krysser fingrene for at drømmejobben dukker opp, sånn helt plutselig:) Skjønner godt hvordan du har det mht det å ønske forandring og å ville prøve noe nytt. Er snart 2 1/2 år siden jeg la læreryrket på hylla, til fordel for å jobbe sammen med min kjære i det som er hans fag. Eller dvs., egentlig er han ingeniør, så har bytta litt beite han også;)
Masse lykke til i jakten på drømmejobben!!
Klem
PS; så spennende med garasjesalg da!! Hadde jeg bodd litt nærmere, hadde jeg kommet. Garantert!! :)

Kaoskontroll sa...

Du er jammen modig som gjør slike sprang før du har en ny trygg skute i siktet. Håper du finner drømmejobben! :)

Veldig mange flotte møbler du har fått siden sist jeg var på besøk. Både skapet og sengene var nydelige!

Ønsker deg en flott uke og en spennende fremtid!

Klem

Fossestua sa...

Så spennende! Ønsker deg masse lykke til i letingen etter drømmejobben :)
Skulle gjerne vært på garasjesalget ditt, men bor desverre aaaaaalt for langt unna :)
Klem fra Lise

Daisys home sa...

Hadde jeg bare bodd nærmere :)
Venter i spenning å få se de ferdigmalte sengene.
Ha en fortsatt fin kveld:)
klem sissel

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så tøff du er, virkelig... ღ ønsker
deg masse lykke til og håper du
finner drømmejobben... Jeg skulle
også svært gjerne vært på garasje
salg hos deg, men blir nok i det
lengste laget å reise :) Håper
kanskje du først har et "garasje"
salg her på bloggen ;) Ønsker deg
en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Loppedilla sa...

Så hyggelig at du kommer til Tbg. i kveld! da sees vi da:)

igi sa...

ÅÅÅÅ skulle gjerne ha kommet men er på familietur i Sverige den helgen...
Klem

Home By Virginia sa...

Oi så spennende...!!! :) Tøff du er... :)

Lykke til på din nye vei i livet... :)

Klemmer ♥

Lillelaila sa...

Helt sikker på at du har tatt de rette avgjørelsene jeg Madelèn ;)
Og at det dukker opp noe spennende som passer deg bedre gjør det helt sikkert!!
Legger 19.juni i bakhodet, og passer det da så kommer jeg på garasjesalg hos deg!
klem fra Laila

Lykkeliten sa...

Heisan!

Nå har jeg kost meg i bloggen din og lagt meg til som følger.
Mange fine innlegg, og for en bokelsker som meg- mange bokforslag som jeg gleder meg til å prøve.

Det var veldig hyggelig å hilse på deg og de andre i går.

Klem Lykkeliten

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Hei Madelén!

Kjempekoselig å treffe deg i går, syntes vi var en herlig gjeng! =)

Så flott blogg du har, og et nydelig hjem! =)

Klem fra Ragnhild

Related Posts with Thumbnails