"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 5. mai 2011

Før - Etter: loppe-korketavle.

Og jeg er enda ikke ferdig med å vise dere loppekupp.
Kjøpte denne korketavlen for 30,-.
Den var brun og stygg, slik som korketavler som regel er.
Men det fine med den var at den hadde ekstra tjukk bakplate...
og da så Madelén potensiale med en gang.


Jeg tok frem alt av utstyr jeg hadde og gjorde meg klar for å lage noe jeg har ønsket meg en stund. Nemlig et koppe-stativ/tavle.

Jeg trengte:
Maling, pensel, rørepinne, sandpapir, målebånd, møbelstiftemaskin, rullekutter, stoff, bånd og kroker.
Da var det bare å gå i gang!
 Slik ble resultatet!!! :D



Er sååå fornøyd med resultatet. Fort gjort var det også.
Så nå har koppene et sted de kan henge. Skal jeg være ærlig så har de fine hvite koppene på bildet blitt byttet ut med favorittkrusene mine som jeg bruker hver dag, men som ikke er like bloggbare ;P.
Og så vil jeg også nevne at over koppestativet så vil jeg enten ha en hylle eller noen skilt.. har ikke bestemt meg enda.

Og tusen takk folkens for alle hyggelige kommentarene om loppekuppa mine. Det varmer skikkelig! Er jo ikke uten grunn jeg blir kallt loppejegeren ;P.

MEN DET ER EN LOPPE IGJEN og det er den beste.... fortsettelse følger.
(mest sannsynlig til søndag eller mandag)


Klem Madelén

17 koselige kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Herlighet sååå kreativ og flink du er :-) Jeg blir så glad av å komme inn her, masse ideer og inspirasjon!

Klem

Jannes lille sted sa...

Så fin som den ble da! Du er bare utrolig flink!

Ha en fin kveld og kommende helg
klem Janne Merethe

Dronninghuset sa...

den ble jo riktig fin. flink du !!!
god kveld til deg. hilsen Tove

Tonje sa...

Næææ så fin!! Genial ide da :)
Flink du er.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

wow! Smart☺ Og so fin som den vart☺

Klem M♥

Lillekatt sa...

Oi, så innmari fin!! Super ide! Kjempeflink er du!

Ekte Interiør sa...

Den ble kjempefin! Tusen takk for den kjempefine kommentaren om min historie om restaureringen av huset! Blir veldig glad for slike meldinger, takk! :-)

Li/Småtingene sa...

Kreative du! Du ser muligheter i alt :-)
Og fint ble det også!
Blir jo fint med ei hylle til teen/kaffen over også?

:-)

MissMette sa...

Hei Madelén
Så kreativ og flink du er :)
bare å komme på dette, hadde
vært en liten prøvelse for
meg, hihi... Flott inspirasjon!
Ønsker deg en flott fredag,
stor klem fra Mette

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Dette var jo helt genialt,smart du!!
Ble kjempe fint!!

Ha en fin helg!!Jeg har bestilt sol:)

Klem Linda:)

igi sa...

Så flott den ble! Veldig kreativ bruk av en korktavle.
Klem

trine sa...

Nå er det visst ei stund siden jeg har sett her inne og JEG er VELDIG imponert over hva du finner,får til,og ditt kreative instinkt!

Er mamman din men jeg må få si det høyt lell:D

Når jeg er hos deg/dere går ,eller sitter jeg ned og bare ser og ser og det er så spennende .

Ha en super dag videre:)

KAYSO sa...

Wow, så kreativ du er! Det ble virkelig fint! :)

Maris gyngestol sa...

Så fin/kul den var! Veldig kreativ du er! Blir skikkelig imponert! :)

Og igjen; tusen takk for header!
Er SÅ fornøyd!!

Ha en strålende helg!
- Mari

Siri sa...

Så artig! Du er jammen kreativ. :-)

Fin blogg du har!

Klem Siri

Jatte sa...

Oiii, så stilig denne knagg/tavla ble!!

Kjempefin altså:)

Ha en strålende helg,
Klem Jatte♥

Trine sa...

Så stili :D
Huff æ har så mye ligganes som skulle vært under forvandlingspinnen, meen går visst tregt her :)
BLI så imponert kor flink og flittig dokker e ;)

Klæm Trine

Related Posts with Thumbnails