"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 29. mai 2011

Helt nytt gjesterom!!

Det har vært en hektisk uke for meg.
Jeg har malt, ryddet, jobbet, vasket og malt enda litt til. Alt for å få ferdigmalt loppesengene og dekorert det nye gjesterommet (tidligere overfylt roterom) til helgas overnattingsbesøk.

Og jeg nådde (nesten) mål!! Tjohei!!
Sengene skulle hatt et strøk med mørkere grå inni rutene.

Prøv å se vekk i fra rynkete sengetøy og kjipe pynteputer. Er ikke senga bare super flott?!?



Og her ser dere nattbordet jeg snakket om... elsker det!! Nattbordet har fått en mørkere grå nyanse på topp-platen og i ruta forran, men siden det var så lyst i rommet når jeg skulle ta bilder så kom ikke fargen så godt frem.


Her inne fikk da to heldige venninner lov til å overnatte i går.
(kan ikke huske sist gang jeg har hatt jentekveld med overnatting... det må være ungdomstiden eller noe.. hehe).

Jentene var jo så søte og snille. Den fæle skumgummi madrassene som jeg måtte kjøpe (fordi ingen ting annet passet) var vist nok fantastisk å sove i og rommet minnet om et hotellrom.
"HerreMalla, de vet å rose ei interiør dame." ;P

Så flere bilder fra dette rommet kommer helt sikkert etterhvert. Det må jo henges opp litt ting på veggene og jeg kunne gjerne tenkt meg noen  stilige filleryer ala Livs Lyst(..digger stilen hennes).


Håper alle som er innom har hatt en like flott helg som meg.


Klem Madelén

PS: Er det bare meg som har problemer med internett explorer/Blogger/Kommentering eller??
Er så inni hampen lei data problemer.

26 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å her var det koseleg du☺
Sengen var kjempefine!☺
Sånn gammeldags fine☺

Klem M♥

Randi sa...

Så koselig du har ordnet i stand!! Flinka:) Nydelig seng og nattbord! Skjønner godt at venninnene dine sov godt på dette rommet:)
Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

For et fantastsik gjesterom! Kan skjønne gjestene sov godt der inne!
En nydelig gammel seng, og nattbordet var jo bare rå lekkert :)

Ha en fin Søndagskveld!
Klemmer

sis sa...

Har du sett Bohus sine tepper? Jeg vet ett som hadde passet så godt til dette rommet:-)

http://www.bohus.no/produkter/tekstil/tepper/memory-rye-70x2301/

Kjempekoselig rom! :-) Heldigem venninder!
Ha en fin kveld!

Tonje sa...

Så fin seng og fint rom! Har et gjesterom som virkelig burde shines opp, men først tusen andre ting ;)

Fortsatt fin søndag

Christine sa...

Blei utruleg flott gjesterom! Sengene og nattbordet va kjempe fine!!

Ønske deg ei toppers veka :)

Klem frå Christine

Chanette sa...

Så utrolig nydelig, den sengen var RÅLEKKER!!! Slik ønsker jeg meg til miste jenta mi! Ønsker deg en strålende uke. Klem

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Gurimalla så VAKKERT ღ det skjønneste
jeg har sett på lenge... Elsker senga
di, så nydelig ღ Dette var HELT meg :)
Skjønner veldig godt at overnattings-
gjestene dine koste seg her ღ
Kjempekoselig Madelén... Ønsker deg
en flott kveld videre og uke som
kommer, stor klem fra Mette

HANNES DAGBOK sa...

Sengene ble bare aldeles nydelige!!Nattbord, puter og tepper ble prikken over i-en...tipper de sov godt der ja;)

Ha en fin kommende uke snuppa:)

Stooor klem!

MissMette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MissMette sa...

Hei igjen :)
glemte å svare på problemene som
blogger har for tiden...
Ser på facebook at det er mange
som har problemer med å få lagt
inn kommentarer. Ser at det er noen
som skrivet at man ikke skal hak
av for at blogger skal huske deg
ved innlogging?!! Følgerene er
også borte til mange, men så
plutselig er de der igjen... Håper
i alle fall at det snart blir i orden
igjen :) Klem fra meg...

Li/Småtingene sa...

Nydelig var senga!! Sammen med nattbordet ble det jo et supertrivelig rom; skjønner godt at gjestene skryter! :) Ser for meg at det blir kjempefint med filleryer a´la Livs Lyst, ja! Det er en herlig og veldig "norsk" stil.

Ha ei fin ny uke, Madelén!

tinemor sa...

Så fint det ble!
Sengen var aldeles nyyyddeeellliiiiigggg
Klem

Kaoskontroll sa...

For et fantastisk gjesterom! Her kan jeg tenke meg de sov godt ja. :) Rett og slett litt småforelsket i de sengene dine. :)

Ønsker deg en flott ny uke! Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Den senga fallt eg heilt for! Nyyydeleg! Nattbordet likeså:)
Kjekt å ha eit slikt fint gjesterom kan eg tenke meg:)
Ha ei fin ny veke Madelen!
Klem:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Det gjesterommet der kunne jeg lett trivdes i! Sengen var nydelig!

Ønsker deg en finfin start på uken!

Klem

gode grunner sa...

Så fint det ble! Tenk å gå fra "roterom" til et så koselig gjesterom :) Du har virkelig stått på i det siste! Sengen(e) ble VELDIG fine!! *liker*
Ønsker deg en ny, god uke :)
klem fra Hedda

Tove `blogg verden sa...

Noe så fint *smelt*!!! Skulle så gjerne hatt senger a`la dette i mitt hus :)
Ha en flott uke
klem Tove

trine sa...

Hei Madele`n:O)

Først skal jeg si at Internett Explorer 4 er helt på trynet dårlig , ser mye om det via Twitter.Last ned noe annet som funker feks Firefox 4 DEN GJØR JOBBEN SOM EN LEK:O)

Sengen og det du viser fram ble årets sommerdrøm for meg å se på- bærre lækkert!

Kan tenke meg at det var koselig med venninne overnatting ja for du er jo så sosialt anlagt:D

Ha en flott uke.

hjertero.com sa...

Oi oi så lekkert!! Du er jammen flink! Elsker både sengen og nattbordet! Flinka! :)

Ønsker deg en god uke!

Klem fra Silje

Lillelaila sa...

Lekkert Madelèn! Helt lekkert!!
Kan ikke få sagt hvor heldig du var med de sengene..
Skjønner hva du mener med ala Livs Lyst. Hun er en stor inspirasjonskilde her i blogglandia!
klem fra Laila

Maris gyngestol sa...

Så fine sengene ble!! :) Blir nok ekstra koselig med fillerye ja! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Daisys home sa...

Helt nydelig ble både sengen og nattbordet,i skikkelig gammeldags stil.
Skjønner overnattingsgjestene dine ja..at de trivdes:)
Ha en Fin kveld
klem

Ida sa...

Det ble jo kjempefint, BRA jobba! :)
Så flink du har vært, og så bra at du ble ferdig så jentene kunne få sove i den vakre sengen ! :)

KLEM♥

Igi sa...

Så flott det ble! Et koselig rom! Senga ble kjempe fin i hvit fargedrakt.
Klem

Sìv`s verden sa...

Kjempekoselig gjesterom:) Vi har et gjesterom som så sårt trenger fornyelse,så det er kjekt med tips;)

Klem

Related Posts with Thumbnails