"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 25. mai 2011

Impulsivt blogtreff i Tønsberg.

I går hadde jeg den store gleden av å være med på et aldri så lite bloggtreff i Tønsberg.
Vi var først en tur innom retro interiørbutikken Nr:13.


En herlig butikk med mye farger og ypperlig service. De serverte brus, druer og jordbær (heldige oss!!) og rett før vi var på vei ut døra så var det så smarte at de spurte om de kunne ta bilder av oss alle. Morro!!

(Fytti rakkern og jeg ser ut på det bildet ;P)

De herlige jentene som møtte opp var:
 Kreativ impulsiv, Rosa i byen, Loppedilla, Kunsten å elske, Interiør drops, Bare kreativ , Fru Dagny og Lykkeliten.


Deretter bar det avsted på en av byens nyeste restauranter Paparazzi hvor vi koste oss med hvert vårt måltid.
Flott service og god mat!
Vi plapret og koste oss til langt utpå kvelden.
Vi pratet om blogging, interiør, våre private jobber og MASSE annet. Alle jentene/damene var super hyggelige og jeg gleder meg til neste bloggtreff.

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

ÅH!Så koselig! Det hørtes ut som en fantastisk kveld! Så morro!

Jeg gleder meg til du kommer til meg :)

Klem

Ida sa...

Det var jo bare så koselig! :)
Herlig bilde av oss alle sammen, og synes du var fin jeg :)

Ha en fortreffelig kveld!

Maris gyngestol sa...

Så koselig med bloggekveld!! :)
Fint bilde, av flotte damer...

Ha en fin kveld!
-Mari

Hannes favoritter sa...

For en kuul butikk! Jeg har jo akkurat vært i Tønsberg, også oppdaget jeg ikke den....argh!!! Jeg synes du var fin på bildet!

Ha en fin kveld!
Klem fra Hanne

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det høyrtes ut som ein triveleg kveld!;) Må vere moro å møtast i virkelegheita!
Og så spennande tider for deg Madelen:) Håper drømmejobben din dukker opp! Blir spennande å følge med:)
Klem:)

trine sa...

Du fikk meg til å le høyt og godt av den kommentaren din om hvordan du syntes du så ut på bildet :O)

Du er alltid søt ,snill og riktig så vakker nok,spør du meg! Men jeg er jo mora de så jeg blir jo aldri objektiv...

Den turen syntes jeg virket spesielt koselig og nr 13 var det skikkelig gøy å se bildet av!
Kos og goklem:D

Namaste (jeo74) sa...

Ja visst var det ein super kveld!
Kjekt å treffa deg og de andre :o)

hobbyvimsa sa...

Så ut som et perfekt treff.Spennende å møte andre bloggere!!

herlig butikk som jeg vil prøve å få besøkt i løpet av sommeren:)

Ha en fin helg!!

Klem Linda:)

Martilie sa...

Så koselig!! Ser ut som et knippe gløade damer :) Jeg har også vært med på et bloggtreff og det var kjempekoselig!

Lekker butikk også..

Ha en super helg!

Klem fra Tove

Related Posts with Thumbnails