"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 30. mai 2011

Ikea forandring på kjøkkenet.

Ja, det var vel noen dager siden nå at jeg lovet å vise dere bilder av kjøkkenet etter miniforandringen. Det har virkelig vært en prøvelse å få tatt et lyst og klart bilde når været er så uforutsigbart.

Men utålmodigheten min tok overhånd, så disse bildene ble resultatet etter en høylydt foto-stund.
(Jeg måtte rope ut min frustrasjon over at jeg ikke skjønte kameraet mitt)


Det nye som har blitt kjøpt inn var svart stang + 2 trådkurver, blomsterpotte og fake blomst fra Ikea, handleliste fra Kremmerhuset (i ♥ it!) og et par nye patentglass. 



Er så utrolig fornøyd med benken nå. Føler liksom at den er ryddig nok, samtidig som det er noe spennende å legge øynene på.
Handlelisten fra Kremmerhuset har jeg sett etter i nesten et år. Så den på en flott blogg helt i begynnelsen av min bloggstart og har aldri glemt den. Så når jeg var innom butikken her om dagen så klarte jeg ikke å la den være igjen. Og til den nette sum av 129,- så synes jeg ikke det var så gæli.

Hva synes dere?


Og så har favoritt koppene mine fått go'plassen rett i gripe høyde.
Elsker disse koppene!! Kjøpte dem på loppa i fjor for 30,- og har ikke angret et øyeblikk.

Så da har dere fått en liten titt..


Må bare få takke alle dere som la igjen kommentarer på gjesterommet innlegget som jeg la ut i går. TUSEN TAKK!! Dere er så snille altså! Dere skal vite at hver kommentar varmer langt inni hjerterota.

Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

trine sa...

Endelig fikk jeg se den trådkurven som du kjøpte på Ikea og som jeg så først hehehe...Den ER sååå deg altså!

Synes du har det aldeles nydelig,koselig,spennende og trivelig på alle måter i hjemmet ditt.

Gleder meg til å komme innom snart for å titte som en gal på alle ting:O)

Takk for besøket i dag det gjorde godt for mamma:D

Håper Pippin har det bra?

Mamsens hus sa...

Hei :)
Nydelige bilder fra ditt kjøkken :):)
Lekkert gjesterom også.
Forstår godt at gjestene trives hos deg.
Ønsker deg en fin kveld videre. :)

Maris gyngestol sa...

Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt!! Kjøkkenbenken så jo helt nydelig ut!! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!

Såå fint det ble. Sånne patentglass skal jeg kjøpe også :) Handlelisten var superskjønn!

Klem

Monica sa...

Så fint du har det på benken din :)
Jeg har også kjøpt handlelista fra kremmmerhuset. Måtte bare ha den! Her blir den ikke brukt, den henger bare oppe til pynt. Har funnet ut at jeg kjøper så mye anna enn hva som er på lista :S

Håper du får en fortsatt fin kveld, og en fin fin uke :)

Li/Småtingene sa...

Det ble kjempefint på kjøkkenbenken din!! Helhetlig og koselig var det! Likte godt loppekoppene dine ;-)

Lottemora sa...

Koselig kjøkkenbenk ja. Kjekt å ha det man bruker ofte i patentglass, stående framme. Dekorativt og praktisk. Ha en finfin kveld. Klem fra Lottemora

hobbyvimsa sa...

Hei Madelen!!

Dette ble kjempe fint..De koppene dine er jo bare rååå lekre,skjønner at det var et godt kjøp!!Handlelisten var genial har ikke sett slik før:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

Anita sa...

Så flott det ble!!!

Har en drøm... sa...

Hei;)
Så koselig det er på kjøkkenet ditt ♥ Mange fine detaljer;)

Klem Line

Jannes lille sted sa...

Hei :)
Så koselig som det var blitt! Herlig med slike små forandringer.
Og gjesterommet i innlegget under her var jo bare blitt superfint! Ordetlig lekre senger!

Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Lillelaila sa...

Dette var jo lekkert da!!
Kunne gjerne tenkt meg de kurvene ja.. og vet du den handlelista sto jeg og holdt i hånda på fredag og så kjøpte jeg den ikke!! Angrer på det nå ja..
klem fra Laila

Marya sa...

Så flott det er på kjøkkenet ditt :D

Huldra sa...

så absolutt en flott endring. Digger det røde innslaget med koppene. :)

Related Posts with Thumbnails