"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 2. mai 2011

Loppemarked i Sande

Her kommer da noen av bildene jeg lovet av loppetingene fra helgens loppemarked. Det var endel som ble med meg hjem, men når man er på loppa så blir det heldigvis ikke såååå dyrt.


Endel messinglysestaker ble med hjem, en stor klype med skriften remember og en liten titteskap.


Hele 14 messinglysestaker (7 som er avbildet). De er blitt sprayet i sink og venter tålmodig på at jeg skal ta bilder av dem.


Denne fine lysestaken fikk derimot beholde sin naturlige farge. Synes den gled rett inn her hos meg.


Så dette var noen av kuppene!
Jeg har enda flere bilder, men jeg ønsker å spre det litt over flere dager. Håper det går greit :).

Klem Madelén 

12 koselige kommentarer:

tove sa...

Så mye fint. Dere i vestfold har så mange loppiser å besøke.
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tove

Randi sa...

Heldig:) Eeeelsker slike messinglysestaker- ihvertfall etter at de har fått hilse på sprayboksen;) Gleder meg til å se resten av kuppene dine!!
Ha en fin kveld:)
Klems

igi sa...

Så mange fine kupp! Lønner seg å dra på langtur for å finne finne loppe kupp skjønner jeg :-)
Klem

Ida sa...

Så fine kupp, den nederste lysestaken var nydelig!:)
Jeg fikk ikke med meg at det var loppis, tips meg gjerne hvis du vet av noen! :)

Ha en fin kveld!:)

KLEM

Marit sa...

Så masse flott loppefunn :) Alltid stas å gjøre noen kupp :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ska sei du finn sakene ja :)

Klem M♥

Tonje sa...

Ååå rakk ikke loppemarkedet i helgen. Fine ting du hadde funnet :)

trine sa...

Ja dette var flotte loppefunn og den toarmede lysetsaken var jo knallfin!

Artig det tittebildet, eller hva det nå heter, også.

Er så spent på å se alt det andre også jeg da men godt at du deler det opp så får jeg litt å følge med på framover:D

Ha en deilig kveld.

Maias Fabelaktige Verden sa...

åh nå angrer jeg på at jeg ikke dro... Fantastiske fine skatter fu har fått kjøpt deg :)


Gleder meg til å se resten av fangsten :-)
Klem

Daisys home sa...

Virkelig kjempeflotte loppekupp:)
Her omkring er det ikke noe sånt, så eneste plassen er å lete rundt omkring her på gården..Har funnet mye her de siste åra:)
Ha en fin kveld,klem Sissel

MissMette sa...

Likte veldig godt lysestaken på
det siste bildet ღ og kjempefin
som den er ღ søtt det titteskapet
Ønsker deg en fin, fin uke...
Klem fra Mette

KAYSO sa...

Fantastisk! Har prøvd å zinkspraye en del jeg også i det siste, kjempestilig :) Hvor skal du ha alle sammen? gleder meg til vi forhåpentligvis får se resultatet :)

Related Posts with Thumbnails