"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 4. mai 2011

Loppemarked i Tønsberg: Del 2

Rekker bare en rask tur innom i dag for å vise dere enda et kupp fra loppemarkedet i helga.
Gammel og stor koffert til den nette pris av 30,-
(fikk den billig fordi den ikke går ann å åpne opp)

Har vel funnet ut at brun er en av favoritt fargene mine, fordi jeg fyller stadig huset opp med den fargen. Viktig å ha litt kontraster!

Klem Madelén og Pippin

10 koselige kommentarer:

Lillelaila sa...

Så flott bilde av dere da!
Ser du har fått vært på en del loppetorv nå i det siste..
Jeg får vel ikke noen med meg før det står skilt i hagen igjen ;)
Bøkene var jo så flotte , og denne store kofferten da.. Helt topp!
Ha det fint da Madelèn!
klem fra Laila

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Så koselig bilde av deg og Pippin! HerliG!

Nydelig koffert til en slikk og ingenting :)

KLem

Maris gyngestol sa...

Så utrolig kul koffert! Har 3sånne selv, og liker de utrolig godt! Veldig mange flotte lopper du hadde fått med deg (innleggene under)!

Glad jeg fikk rotet meg inn på denne bloggen, første besøket, men definitivt ikke det siste!
Jeg er nemlig helt ny, så da finner man jo flere blogger når man først begynner selv også!! :)

Ha en fin kveld!!

tove sa...

Heldiggris. Er det loppis i T.berg til helgen tror du?
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tove

HANNES DAGBOK sa...

Herlighet!! Nå har jeg bladd meg nedover og du har jo gjort det ene varpet etter det andre din heldiggris;)...elsker alle de gamle bøkene <3

Halvveis i uken allerede jo!

Stooor klem!

Neida sa...

I love the picture of you and your pup...and the trunk is gorgeous too!

Happy blogging!

Neida @ Fari Blog

Li/Småtingene sa...

Flott koffert du hadde funnet på loppis! Har nemlig nettopp kjøpt en lignende; den er allerede fylt med Donald-bladene til lillebror, og plassert under senga hans... ;-) Stilig retro-look, og praktisk i tillegg!

Ser jo at du har fått med deg mye annet flott fra loppiset også! Artig når det er noe å finne :)

Ha en fin onsdagskveld videre!
:-)

Jatte sa...

Hei på du,

Så masse du fikk med deg da,
masse flotte lysestaker under her!!

Herlig bilde av deg og voffsen♥

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥

Fossestua sa...

Kjempekoselig bilde av dere, og grattis med koffert-kuppet :) Brunt er helt klart min favorittfarge også - lun og varm og minner om sjokolade - som jeg forøvrig ikke har spist på en hel uke nå:) Er på seriøs avvenning av søtsaker, for nå SKAL formen bli bedre ;)
Klem fra Lise

KAYSO sa...

enig! brunt er nydelig! ;) tror det kommer mer og mer av det igjen også jeg, mot høsten kanskje?=)

Related Posts with Thumbnails