"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 3. mai 2011

Loppemarked i Tønsberg.

Her er noen av bøkene jeg fant.
Digger dem!!
"Anne-Lise og Stjerne", "Gulliver, Reisen til Lilleput", en rød fransk bok og et eldgammelt brunt atlas (nesten 100år).



Disse flotte bøkene har fått praktplassen i entrén sammen med andre fine ting. Er så glad i de gamle bildene her også... Rammene fant jeg på loppa i fjor og bildene vant jeg på en give away.


Fortsett og følg med.. enda mer loppelykke kommer.


Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

NYDELIGE! Jeg samler på gamle kokebøker jeg da, så det bærer alltid i bokseksjonen når jeg er på loppis! Til helgen skal jeg på loppemarked med en venninne og jeg gleder meg :-)

Ønsker deg en deilig tirsdag!
kLEM

Hos Farmor sa...

Fine :)
Liker at de ser gamle og slitt ut - jeg må også lete i avdeling bøker når jeg er på loppis, kan jo finne noen skatter der ;)

Dronninghuset sa...

så flotte bøker. nydelig.-))
nettopp lagt deg til på blogglista mi.

hilsen Tove i
dronninghuset

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Stilig!

KAYSO sa...

Dette må være de fineste tingene du har kommet hjem med hittil! elsker bøkene og kunne betalt mye for dem selv! :)

Jennys fire vegger sa...

Utrolig flott den veggen altså! :-) Lekkert med gamle ting satt opp på den måten!

Ha en fin dag.
Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails