"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 31. mai 2011

Pip Studio - en inspirasjon.

Først og fremst må jeg informere om at bildene nedenunder kommer fra Pip Studio.com og Pip Studio sin facebook side.

Har vært rundt omkring i dag å sugd opp inspirajon på nett og et av mine favoritt steder er Pip Studio.
Fargerikt, kult og sukkersøtt!







Kunne tenkt meg ALT sammen!!
Men jeg kommer nok ikke til å gjøre annet en å friste øynene denne gangen. For jeg har brukt litt for mye penger i det siste på tull.
Må ta meg selv i nakken!

Stor super hilsen til alle herlige blogglesere som stikker innom Bettum Villa.


Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Wow! Her var det mange fine fargar gitt☺
Lommeboka mi syns eg sjelden er med på dei store sprella-dårleg gjordt av den!!☺

Klem M♥

Martilie sa...

Det var nydelig og inspirerende det!

Lekkert lekkert lekkert!
Så akkurat at Malingsdamene har har PIP-kampanje og 650,- pr. rull (tror jeg det var)

Tenkte kanskje å kjøpe en frisk og sommerlig variant :) Dette er virkelig happy happy..

Nyt kvelden..

Klem fra Tove

Igi sa...

PIP er herlig! Jeg tapetserte akkurat bakveggen på et skap med Pip tapet- ble så fornøyd!
Klem

Marianne sa...

Shit, en skikkelig blomstrete veske kunne jeg tenkt meg altså! :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

OOOLaLaaaa!!!!:) For nokre herlege bilder:) Slike kan eg "sikle" på i timesvis! Takk for at du tipsa om sida!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Oi, så mye fint!! Elsker fargene og mønstrene, men tror nok jeg ville følt det litt too much på eget soverom...;)

Flotte bilder fra kjøkkenet ditt i innlegget under også;)

Ha en fin kveld!
klem

trine sa...

Nydelige bilder fra PIP !

Tenker du trengte å slå ut håret litt på tull jeg...:O)

Fortsett å tipse oss om flotte nettsteder vi kan nyte så bestemmer vi selv hva vi har råd til og bruk for.
Ha en deilig kveld!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Herlig inspirasjon! Jeg falt helt for veskene! Nydelig!

Ønsker deg en herlig kveld!
Klem

Maris gyngestol sa...

Skjønne bilder! Flotte farger og ting! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Lykkeliten sa...

Fargerike og inspirerende bilder. Mye en har lyst på, men de fleste av oss må være litt fornuftige også. Kanskje det er det som gjør gleden over ting man unner seg ekstra stor?

Klem fra Lykkeliten

Lillelaila sa...

Her var det masse fargerik inspirasjon! Lekkert synes jeg!!
Ikke så lett å la være å handle når det er sååå mye fint da Madelèn!
klem fra Laila

Fru Andersen sa...

Så flott! Herlig med farger og fargeglede nå om sommeren! Lekre vaterte tepper:-)

Fint det ble på kjøkkenet, synes du er så flink til å style og ordne! Kunne trengt litt slikt på kjøkkenet her, klinisk hvitt og sterilt som det er;-/ Uff må forsøke å henge opp litt mer og få inn litt farge tror jeg....

Vakkert gjesterom, nydelig seng. Er på jakt etter filleryer jeg også. De er SÅ flotte, tenkte å ha en på både soverom og i gangen.

Mange klemmer og ønske om en herlig dag!

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så mye NYDELIG ღ og så herlige
farger... Mye jeg kunne ha tenkt
meg, men lommeboken min sier
dessverre nei nå :)) Litt har jeg
da av Pip, 2 rosa, og 1 blå kopp
med skål og asjett... Jeg fant ut
at vi jeg bestilte dette litt nå
og da hos Pip (deres butikk), og
selv med frak (bestiller under
monsgrensa) så blir det billigere
enn å bestille dette i noen norske
nettbutikker :)) Ønsker deg en fin
fin helg - stor klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails