"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 14. mai 2011

Siste rest av lopper og en liten gave.

Nå har det jo snart gått 2 uker siden jeg var på loppa, så en kan trygt si at jeg har vært veldig treig med kameraet.

Men her kommer det siste kuppet.
2 gamle enkeltsenger meg høy rygg + et stort gammelt nattbord som hører til. Nattbordskapet har jeg allerede pusset opp, så dere skal få se alt sammen i et før og etter innlegg senere (les: når jeg blir ferdig).


Er det ikke stilig!?!
Jeg gleder meg så til å gjøre i stand gjesterommet med disse sengene og dekorere. Nå er det rommet bare en søppeldynge av ting og tang som vi aldri bruker.
Kanskje jeg skulle arrangert et garasjesalg? hehe.


Nesten samtidig som forrige loppemarked så tok faren min kontakt med meg og lurte på om jeg var interessert i et gammelt skap som sto hos noen han jobbet for. Jeg sa ja og dette var det han kom hjem med.


Dette skapet er blytungt så det ligger i garasjen og venter på at jeg skal få lyst til å male det litt. Det må bare bli litt finere vær igjen.

Skapet skal stå i hallen og skal romme alt av jakker, skjerf, sko etc. etc. Gleder meg til å få det på plass.

Klem Madelén 

12 koselige kommentarer:

Sìv`s verden sa...

Kjempestilig!!:)
Har giveaway inne hos meg visst du vil være med:)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem

igi sa...

Så heldig du var som fant de flotte sengene på loppemarked! De er super fine. Skapet er også flott. Gleder meg til å se alt etter du har pusset de opp!
Klem

Dronninghuset sa...

veldig heldig. flotte ting. male lyst eller ?
god lørdagskveld,
;-)) Tove

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så flotte lopper! Og skapet er jo en drøm! Skulle tro det hørte til sengene. Blir nok flott i gangen din!
Søren med "blogger"! Det er nok veldig, veldig mange som har mistet sine innlegg skulle en tro. Skal vi gå samlet til søksmål mot blogger?:-)
ha en flott lørdagskveld!
Klem fra Hjørdis

Fiolkransen sa...

Så flotte ting! Tenker de blir lekre når du får tryllet litt med sandpapir og malekosten:)

Heldig du var som fikk det lekre skapet også:)

Klem fra Thea

Fossestua sa...

Så fine de sengene så ut! Heldiggrisen! De blir nok rålekre med litt omsorg og lekkert sengetøy :) Råfint de gamle skapet også :)
Ønsker deg og dine en fin helg. Selv skal vi i barnedåp til minsten til den ene broren min. Storm Elias skal den lille hete. Synes det er så vakkert et navn :)
Klem fra Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å det blir fint med dei sengene på gjesterommet!☺ Heldig☺
Og det skapet blir veldig fint når du har fått malt det☺
Kjekt å bli huska på når folk skal kvitte seg med ting☺

Ha ein herleg lørdag♥

Klem M♥

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei på deg!
Jeg må si du har en loppeteft jeg ikke har sett makan til! Fantastisk fine senger :-)

Nydelig skap også!

Ønsker deg en finfin helg!
Klem

HANNES DAGBOK sa...

MISUNNELIIIIIG!!! Sengene er bare et varp snupp!...håper du ikke maler alt for mye på dem;)

Stooor klem!

Maris gyngestol sa...

De sengene var jo helskjønne! Det blir sikkert kjempe fint på gjesterommet nå! :)

Heldig med det skapet! Jeg fikk også et gammelt vaskeskap av samboeren min her om dagen, som han hadde fått et sted han jobbet.. Kjekt med snekker! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

trine sa...

Disse to klenodiene er jeg sikker på at du blir utrolig glad i lenge,lenge og får stor praktisk nytte av også:D

Det viktig i et hjem å ha skaper bla å få putta alt som ikke daglig er i bruk vekk for å ha litt orden i sysakene:):):)....

Da blir alt mye mere tilfredstillende i hjemmene våre.
Du er bare bestejenta mi....Jeg kan si det da jeg bare har ei så det så:D
Ha en flott dag og håper kjærsten er bedre ?

Neida sa...

I love the headboard and cabinets and can't wait to see what you do with them! Fabulous finds!

Neida

Related Posts with Thumbnails