"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 25. juni 2011

Bloggtreff hos Maia

I dag har jeg vært så heldig at jeg fikk æren av å være på et kjempe hyggelig bloggtreff i Oslo med 7 flotte bloggdamer. Vertinnen Maia (Maias Fantastiske Verden) ba på fantastisk mat, søtsaker og god stemning. Vi fikk til og med en gavepose full av Midelfart produkter. Oh, snakk om heldig!
Ikke rart jeg satt meg i bilen og kjørte 100km for å være med :P.

Maia var like herlig som jeg hadde trodd, en fargerik personlighet (rosa) med en liten rosa champangeflaske. Hihi!
Var ikke vanskelig å få praten til å gå i allefall. De andre damene var også kjempe hyggelige.
Er i allefall ikke noe vits i å være nervøs når man skal på bloggtreff.
Interiørdamer har jo så mye spennende å prate om.


Her er noen få bilder fra dagen.




Dette var mitt andre bloggtreff og jeg håper det blir MANGE fler. Er jo så morro å møte likesinnede og prate om alt og ingenting.

Etter treffet dro jeg en liten tur på Ikea. Første gang på mange år at jeg var der alene. Det var faktisk gøy! Bittelitt ble med hjem.

Nå sitter jeg og ser "The big bang theory"-kavalkade.
Elsker den serien!! Godt jeg har en kjære som har skaffet meg alle sesongene :D.


Ønsker alle som er hjemme og alle som er på bloggtreff en herlig dag.

Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Precious Home sa...

Takk for en koselig dag!

Ha en fortsatt fin kveld!

MissMette sa...

Så ut som en kjempeflott dag hos,
Maia ღ og så mye godt og fristende
hun serverte, flotte bilder :)
Ha en fortsatt fin lørdagskveld ღ
kos deg masse... Klem fra Mette

Tommensgirl sa...

Hei:) Var koselig å hilse på deg,på bloggtreffet til Maia:) De cupcakesene var nydelige,både å se på og spise..Maia er sååå herlig:)
Ønsker deg en fin søndag:)
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei du gode!
Du er jo bare herlig! Jeg er såå glad for at du tok turen til meg og at jeg fikk bli kjent med deg!

Tusen takk igjen for de nydelige skålene, jeg har fyllt de med marshamallow og står framme på stuebordet :)

Takk for nydelige ord om meg, jeg blir rørt! Du er altfor snill og god!

Veldig godt å høre at du koste deg og at du fant veien hjem igjen også ;)

Jeg elsker Sheldon Cooper! Fantastisk rollefiger... hihI

Ønsker deg en fabelaktig søndag!
Jeg skal nyte kveldssolen!
Klemklem

Joy sa...

Ja, Maia är verkligen en supersöt tjej och det ser ut som om ni har haft det supermysigt! Skulle önska att jag kunde vara med - får hoppas det blir fler bloggträffar ja!

Ha en fin vecka, kram Joy

tove sa...

Hei hei
Tusen takk for tips ang bloggproblemer. Så irriterende lei.
Litt misunnelig på disse blogg treffene. Kanskje vi kan ta et lite treff en gang jeg besøker min bror i t.berg?
Selvfølgelig har jeg sett deg i Bolig Drøm, så utrolig gøy.
Håper kvelden din er fin
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails