"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 12. juni 2011

En liten sniktitt..

Jeg fant plutselig ut her om dagen at jeg måtte prøve noe nytt i det umulige hjørnet i tv stuen. Veggene var fulle av merker, spikerhull og plastikklister til ledninger. FY, jeg hatet det hjørnet altså!

Så jeg luftet for min kjære og male hjørnet i en annen farge (kontrast) i forhold til resten og kanskje lage en bildevegg. Han var positiv. Så det tok ikke lang tid før jeg bare kastet meg i det og tok tak i malerkosten. Den veggen kunne jo bare bli bedre ;). Så nå gjenstår det bare å få noen bilder i rammene.

Så her har dere en liten sniktitt på veggen, samtidig som jeg får vist frem det nyeste tilskudd til koffertfamilien min (den i midten).



Kofferten er en gave fra svigermor.
Vi fant 2 stykker på loftet til gamle far og da var jeg så heldig at jeg fikk ta med meg 1. Tjohei så heldig jeg er!!


Ellers så lader jeg fremdeles opp til neste søndag (garasjesalget). Og siden jeg har siste jobbdag til tirsdag så har jeg all tid i verden til å få huset og hagen i nogelunde god stand til besøket. Huset står heilt på hue nå og er fylt til randen med ting som skal selges. Hadde aldri trodd at det var så mye. Kommer jo nesten til å bli litt tomt etterpå ;) hihi.
Men det skal bli deilig å bli kvitt litt også. Det er sikkert ikke bare meg som har det problemet at man overpynter litt?
Nå er det slutt på det! Eller man kan heller si at jeg starter på nytt, blank slate som det kalles.

Ønsker alle som er innom en flott pinse.

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Fargeheimen sa...

Så fint dei vart.
Fine gamle kofferter du har fått deg. Lurer på om ikkje eg må ta meg ein tur på loftet til svigermor snart. Der er det mykje ting og tang som sikkert kunne ha vært kjekke å tatt frem.

Ha vidare ei fin helg.

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så fint det ble med koffertene :) Du tar alltid så nydelige bilder...

Jeg vil veldig gjerne komme til deg neste helg... Håper jeg får tid til det.

Nyt resten av pinsen!
Klem

HANNES DAGBOK sa...

Hei snupp:)
Gleder meg til å se hjørnet skikkelig med blider og det hele ellers er jo koffertsamlingen din enestående etterhvert...denne var intet unntak! Nydelig!

Nyt resten av pinsen!

Stooor klem!

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Så koselig det ble..Den kofferten var rååå lekker:)

Håper jeg får til å dra til deg på søndag,har veldig lyst!!

Ha en fin fri dag i morgen:)

Klem Linda;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Du har slike flotte kofferter.
Den nye var kjempefin! Gleder meg til å sjå bildeveggen din, er så fint å samle bildene:)
Spennande med det garasjesalget ditt! Hadde eg budd nærmare hadde eg definitivt møtt opp;) Masse lykke til:))
Håper sola skin på deg idag, det gjer den på meg! Deilig!
Klem:)

Irja sa...

der var du jo :)
er det mulig, er helt rystet over de folka :p skal straks legge ut hva jeg har med hjem..utnyttet kanskje litt at de ikke viste hva som kunne brukes og ei :D
du det kjøleskapet var veldig enkelt!! tar ikke lange tia hvis du får med deg et par hender til!! men husk, skjære-ikke klippe!!!
irja.

Tovepia sa...

Hei på deg og takk for hyggelig kommentar!
Såfint det var med koffertene, og hjørnet ditt blir flott!
Her var det så mange flotte bilder og herlig inspirasjon, så jeg legger meg som følger;)
Klem fra meg;)

Keiserens nye trær sa...

De koffertene der er fine altså, vi har juniorutgaven av den nederste. Lysestaken er fra Nordal og det er en favoritt som stort sett får stå framme. Nordal har en kjempekolleksjon med slike, jeg har lyst på MANGE.
Dekoratør-klem

Lillelaila sa...

Dette ser jo kjempefint ut!
Lekker koffert du fikk også!
Håper virkelig at jeg får tatt meg en tur på garaasjesalget ditt!
Blir jo rene bloggetreffet også det..
Spennende!
klem fra Laila

Jatte sa...

Oi så mange flotte kofferter du har!! Har selv to nåå de er så fiiiine! Har planer for hva de skal brukes til, men må bare få kommet litt i orden her først- oppussing av møbler og diverse er ikke bare bare :p

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så fint det ble! koffertfamilen din er helt herlig;) Nydelig med blostervasen på toppen;)

Arlens boblebad sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min om bossspannene mine:)Likte godt koffertene dine:)klem fra Linn

Related Posts with Thumbnails