"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 30. juni 2011

En liten tur til byen..

Igjen har bloggen lidd fordi sola har vært fremme noen dager.
Er det ikke rart?
Jeg har rett og slett sløvet meg helt ihjel ;). Deilig med en uteplass, selv om den ikke ser ut i måneskinn (derfor det ikke har kommet noen bilder av den her inne). Men selv om den ikke er så pen så går det fint å bruke den ..hehe. Is, saft og en god bok.. kan ikke bli mer deilig! :)


Nå som jeg er hele 2 uker ute i "ferien" (som jeg kaller det) så har jeg fått følt på fenomenet:
når man har mye tid... får man ikke gjort noen verdens ting.
Kjenner dere til det? Jeg må si jeg ikke har opplevd det så ofte før, så naturlighvis synes jeg det er ganske så frustrerende. Jeg skulle jo fint ha rukket å blogge hver dag med mange nye prosjekter... men dengang ei. Ingen ting blir gjort!
Jeg har mange prosjekter som ligger rett rundt hjørnet og jeg vil gjerne nevne noen. Kanskje det gir meg et lite spark bak.

*Var ute å handlet maling, tapet, veggpynt, lamper og varmeovn til gangen min i dag. Den skal bli ny og fin!!
Alt er kjøpt inn og klart, men jeg venter på tiltakslyst og elektriker.



*Jeg har også kjøpt lim og voksduk (grå med hvite prikker) som jeg skal "kle inn" vaskemaskinen med. Tror det kan bli kult (inspirert av Sukkertøy for øyet).

*Bildeveggen min er halvveis ferdig. Venter tålmodig på fremkalling av bilder. Fikk først en gang, men flere var kuttet feil i forhold til det jeg ønsket. Så da måtte jeg justere størrelsen og sende det inn på nytt. Super blæ!! Så vent med meg ;).. bilder kommer (dobbel betydning.. hehe).


*Og siden feriepenger har kommet på kontoen så har jeg økt jakten på runde bord. Jeg SKAL ha nye bord i hus om ikke så alt for lenge... håper jeg. Så meg ut et super flott bord på Home & Cottage i dag til 2300,-, men selvfølgelig kvier jeg meg litt/mye til å bruke så mye penger bare på et bord. Er liksom den evige loppejegeren jeg, så kjenner plutselig jeg har blitt litt gjerrig. Men jeg skal prøve å få med meg min kjære til H&C slik at jeg får en fornuftig stemme i øret. (Samtidig tråler jeg selvfølgelig finn.no)


Bildene ovenfor kommer fra katalogen til Artwood (link her).
Mange av deres produkter sto jeg å siklet over på Home & Cottage Tønsberg i dag. Derfor tenkte jeg kanskje dere ville ta en titt.
Jentene der inne var sååå hyggelige, på tross av 28 paller med varer. Gjett om jeg skal stikke innom igjen til neste uke å se på det nye ;).

Klem Madelén

13 koselige kommentarer:

Ida sa...

Hei på deg! :)

Mange fine bilder du viser oss...
Nå har ikke jeg ferie, men det må være godt å koble litt ut fra hverdag og blogging. Det hadde jeg gjort selv.
Nå i det siste har ikke jeg heller vært så aktiv her inne som jeg var før.. Vært sliten, og har heller priritert sofan når ungene har kommet i seng ;)

Håper du finner et rundt og fint bord snart :)
Helt enig med deg i forhold til det å kjøpe på H&C. Du som er så flink en loppejeger klarer nok å finne noe ;)

KLEM

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Såå deilig at du slapper av og nyter dagene. Når jeg har god tid får ikke jeg gjort en verdens ting jeg heller. Men noen ganger er det litt godt! Har man ferie, så har man ferie :)

Home& Cottage har sykt mye fint! Jeg syns det er litt dyrt, men det er kanskje fordi jeg bare har lyst på de dyre tingene *knis*

Blir spennende og se alle prosjektene dine :)

Ønsker deg en fabelaktig fredag! Kos deg masse og nyt at juli er her!

Klem

Mamsens hus sa...

Hei :)
Du trenger å koble av litt, så kos deg med å gjøre ingen ting. :)
Fine bilder du viser, H&C har mye lekkert!
Ønsker deg en fin dag og en flott helg. :)
Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Godt å høyre at prosjekta står å venta på tiltakslyst hos deg og hehe☺
Eg har ikkje gjordt nåke på LENGE!!! :(

Kanskje du kan legge ut ein "øsnker kjøpt" annonse på finn...om bordet ditt☺
Eller er det jo kjempekult med kabelrulle bord då....dei er vertfall runde☺

H&C har MASSE fint☺

Ha ein fin dag i sola☺
Her regna det i massevis-opplett akkurat idag, og imåra er det meldt sol..håpe værmannen har rett for første gang på lenge!!

Klem M♥

Tovepia sa...

Høres ut som en ferie slik den skal være, kan ikke bråstarte med prosjekter heller:)
Spennende med prosjekt vaskemaskin, blir sikkert lekkert.
Kos deg, prosjektenes tid kommer alltids, klem fra meg;)

Karma sa...

Det er ikke bare du som kvier deg for å vise bilder fra uteplassen din. Da skulle du sett min! Vi holder på å bygge garasje så det som en gang var en plen og verdens fineste epletre er nå grus og sand. Det som en gang var en plen, ligger i en diiiiiger haug nederst i hagen. Det som nå er igjen av hage er okkupert av en diger konteiner ("midlertidig" til vi får opp garasjen) og et "jobbetelt" sånn at vi kan holde på å jobbe ute når det regner. Pusser nemlig opp gangen samtidig...

Så midt oppi dette er det plass til en stol og meg...

Klem Kaja :)

Fru Andersen sa...

Heisann!

Slik er det hos meg også, ikke lett alltid å få gjort noen verdens ting, IHVERTFALL IKKE når solen skinner:-) Men solstrålene og sommervær må jo det være lov å nyte med god samvittighet!

Bloggtreffet hørtes kos ut! Så kjekt å treffes på denne måten:-)

Morsomt at du holdt garasjesalg, det skulle kanskje jeg kunne stelt i stand også...hmmm...må tenke litt på den;-)

God helg da du!

PS:

Forresten så var du kjempefin på bildet under her!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du har sikkert hatt behov for å koble helt ut. Det har sikkert vært godt. Ånden til å gjøre noe kommer nok ganske plutselig over deg igjen. Viktig å lade batteriene, vet du:-)
ha en flott helg!!
Klem fra Hjørdis

Siren sa...

Hei, beklager så masse at jeg ikke har svart deg før, har rett og slett ikke sett at det var kommet en ny kommentar på innlegget angående texture. Jeg husker ikke hvor jeg fant texturen til de bildene som jeg har postet, men denne flotte bloggeren har bruksanvisning på hvordan man gjør det, var der jeg lærte meg det. :) Her er linken til hennes blogg: http://www.kimklassencafe.com/thecafe/

Jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver, når man har mye tid...så får man ikke gjort noen verdens ting. Ha en fin fredag! :)

Olea sa...

ting tar tid vetdu snuppa,m en bare vent det blir gjort en dag!
gleder meg til å se deg i morgen!
klem :)

Igi sa...

Kjenner meg så godt igjen. Er ferdig med to av mine 8 ferieuker og har ikke gjort noe. Har tusen planer men vet ikke helt hvor jeg skal begynne... Ender med at jeg enten sitter isofaen eller i en stol ute og slapper av og tenker på alt jeg burde gjort.... Arbeidslyst komtil meg!!
Klem

Har en drøm... sa...

Hei Madelèn;)
Kjenner til den derre med masse tid, men likevel ikke fått gjort en ting...! Ganske frustrerende ja!

Men du har jo mange spennende prosjekter på gang, tipper du snart får ånden;) Gleder meg til og se resultatene ♥

Nydelige bilder du viser, jeg bare eeeelsker stilen!

Ha fortsatt fine sommerdager;))

Klem line

trine sa...

Jeg synes ikke 2 500 kr for et flott bord er mange penger!
Men kjenner igjen følelsen av å ville ha mest mulig for de få kronene en har.

Grattis med nymalt gang:D

Jeg ser fram til besøk av Pippin i dag så får dere feste så mye dere orker hos Olea og Kim.
Klart du slapper av i den lille sommeren vi tross alt har i Norge-skulle bare mangle.
Så slapp off:D

Related Posts with Thumbnails