"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 20. juni 2011

Gjenbruksbutikken i Stokke

I forrige uke var meg og mamma en tur på den "nye" gjenbruksbutikken i Stokke.
Den er vel ikke såå veldig ny akkurat, men det er første gangen jeg har vært der.

Må bare si jeg var mektig imponert over lokalet og alt nipset de hadde... MASSE!! Jeg skal nok ta turen ditt igjen en gang. Jeg jakter fremdeles på runde bord. Kanskje jeg finner det her?







Det ble noen få ting med hjem, som det alltid blir. Det skal dere få se en annen dag :).

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Wow! Minner litt om "min" bruktbutikk. Hadde heilt garantert klart å bruke masse peng der ja:) Gleder meg til å sjå kva du kjøpte:)) Håper garasjesalget ditt gjekk strålande! Og tusen takk for slik ein fin kommentar, vart så glad så glad:)))
Ha ein fin dag!
Klem:)

Villblomsten sa...

Der var det mye :-)
men jeg synes Garasjesalget ditt så mer spennede ut :-)
Der skulle jeg gjerne ha vært :-)

Villblomsten sa...

Hei igjen :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?
de har litt klær til dame også :-)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

WOW!! Her kunne jeg glatt svidd av en dag eller to, og sikkert en hel månedslønn;)

Ha en finfin dag!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Måtte inn å skrive til deg med en gong! Har lest BoligDrøm! Og der var det eit kjent fjes gitt! Kjempefin artikkel:)) Kjendisen;)
Klem:)

Igi sa...

Jeg har vært der et par ganger. Begynner å bli lenge siden så må sette meg i bilen i retning Stokke om ikke så lenge. Gikk garasjesalget ditt bra?
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Ohlala! Det så helt herlig ut :)

Jeg fikk ikke reist ut til deg igår og tittet på garasjesalget, dessverre. Vi fikk besøk av små tvillinger i stedet!

Men vi to sees lørdag :)

Ønsker deg en finfin kveld!
klemklem

Leni. sa...

Heisann ;) stilig og flott blogg du har.. masse masse bra lesning og gratulerer med en side i norges mest fabelaktige blad boligdrøm ;)
jeg såg på bildene fra den gjenbruksbutikken og da kommer minner om en søt farmor frem.. det står ett slags fat med håndtak oppå æøverste reol mellom to blåe kasser og en fruktskål eller noe.. ett sånt fat har jeg leengtet etter LEEEEEEEEEEENGE og der på¨pcen rett forann øynene mine finnes det.. jeg bor en time nord for bergen så det er nok ingen håp der, men takk for bildene gode minner varmer hjerte <3

TreToEn sa...

Hei,

Så fin blogg du har :)
Hvor på stokke ligger denne butikken?

Related Posts with Thumbnails