"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 10. juni 2011

Hagedrømmer når det regner..

Først og fremst vil jeg bare si at alle bildene under kommer fra housetohome.co.uk (tror jeg). Er en stund siden jeg fant disse på nett, så det kan hende jeg blander litt.

Her i Vestfold regner det hunder, katter og det som værre er, men det gjør ikke noe. For jeg har mer enn nok å henge fingrene i inne.
Men samtidig som det regner, så drømmer jeg om hagelivet.
Hagen min blir det dessverre aldri noe greie på, bare rot over alt, men det stopper ikke drømmene ;).








Hvordan går det med hagene deres da?


Klem Madelén

PS: Har hatt skikkelig sidevisnings hopp de siste dagene som jeg ikke kan skjønne meg på. Noen andre som har opplevd det samme?
Gøy når folk er innom da ;).

8 koselige kommentarer:

Maris gyngestol sa...

Så fiiiiiine bilder!! Den som hadde en sånn hage... *drømme*

Det virker som det lysner litt igjen nå! Her er i allefall sola fremme litt! Så får vi håpe vestfold får tilbake det fantastiske sommerværet vi fortjener! ;)

Ha en strålende pinse!
-Mari

Ida sa...

Hei du!

Det begynner å komme seg med hagen her.. Nå skal det bare males siste rest på terassen, så blir det bra :)

I forhold til sidevisninger.. så har jeg hatt over 1000 sidevisninger. Hmm.. merkelig. Må være noe galt med blogger, for tror flere har hatt det samme problemet.

KLEM

Acosy home sa...

Så flotte bilder. Til inspirasjon dette her. Jeg har også en rotete hage. Trenger masse inspirasjon der.

Ha en fin pinsehelg!

hjertero.com sa...

Ååå, sukk. Her var det mye lekkert!

Vel, i hagen vår er det kaos -men jeg ser enden! :) Nå har vi holdt på lenge. Jeg innser at det ikke blir en oase i år, men vi legger grunnarbeidet for neste år, så jeg skal bruke denne sesongen på å planlegge litt. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få et uteareal vi virkelig kan bruke! :)

God pinsehelg til deg!

Klem klem :)

Loppedilla sa...

Hei du og takk for sist! hyggelig var det! vet ikke om æ har sagt det før ! akkurat etter bloggetreffet fikk æ ikke kommentert! dvs skrev mange kommentarer men fikk ikke publisert de så da gikk det litt i surr for mæ :)
mange treff på bloggen ja! 100vis om dagen!! det va jo nytt! så du e ikke alene om det!

hagen står på vent til det blir skikkelig fint hage vær med SOOOL :)

Silvia sa...

Bellissime le tue immagini....
rivale nella natura.
Baci Silvia

MissMette sa...

Flotte og inspirerende bilder ღ
Her hos meg er det dessverre ikke
gjort så mye med hagen, er mest
skog her hos meg :) ... og på
terrassen er det heller dårlig i
år, i alle fall ennå :) Litt har
jeg fått plantet, men det er ikke
mye... Har vært så heldig å hatt
et aldeles nydelig vær i de to
siste dagene, og det har vært
deilig ღ ikke vært for ofte det
i år... Ønsker deg en kjempefin
pinshelg, kos deg inne og ute :)
Klem fra Mette

PS! ang sidevisninger, så er jeg
ikke sikker, har ikke fult med på
dette, men har merket at følgerene
er borte både hos meg og andre...

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Så mye fin hageinspirasjon. Jeg har ikke hage, og det er selvvalgt, for jeg er allergisk mot hagearbeid ;)

Her i Gøteborg er det sol og blå himmel. Håper det letner litt på Østlandet, for det har vært nok regn spør du meg.

Jeg tror antall sidevisninger er feil, for jeg doblet meg plutselig uten grunn. hmmmm...

Ønsker deg en fabelaktig helg!
Klem

Related Posts with Thumbnails