"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 21. juni 2011

Jeg er i Bolig Drøm!!!!

Hvis du blar opp på side 77 i den nyeste utgaven av Bolig Drøm.. hvilken gærning ser du da? Jo, det er meg det!!
Snakk om morro!!
Er bare såå kry over at jeg/bloggen min var så heldig å bli spurt om å være månedens interiørblogger.
Bolig Drøm har jo blitt et av mine favoritt blader, så man blir jo heilt paff og stolt på en gang.


Jeg fortalte en kamerat om at jeg skulle ha en side i et interiørblad.
"Så kult da, Madelén. Da økte du litt på "kjendisstatusen" ;P"
Jada, sa jeg og lo høyt. Og så fortalte jeg at jeg skulle klippe ut siden og ramme den inn.
"Da sank plutselig statusen igjen gitt ;)" *mobb mobb*.
Mannfolk altså... sååå morsomme liksom.



Sånn ellers så kan jeg fortellet at garasjesalget gikk ganske så bra. Vi var heldig med opphold, så da dristet flere mennesker seg ut og de hadde med seg lommeboken.
De fleste skattene gikk med en gang, MEN det er fremdeles endel ting igjen. Så noe skal jeg legge ut på bloggbutikken, noe kommer inn i varmen igjen og noe blir donert til loppa.

Jeg vil også nevne at det bare er å sende en mail om du bor i Vestfoldområdet og har lyst på en liten titt i garasjen. Jeg vil gjerne bli kvitt mest mulig vettu ;P.


Deler av fortjenesten på garasjesalget brukte jeg hos frisøren i går.
Med klipp og farging så ble det jammen meg greie på sveisen igjen. Kan jo ikke se helt rar ut heller når det bare er dager igjen til bloggtreffet hos Maias Fantastiske Verden.


Ønsker alle som titter innom en super flott uke!

Klem Madelén

30 koselige kommentarer:

Marens hverdagsliv sa...

Gratulerer så mye da, kjempestas !!!

Flott blogg du har !!!

KJempefint bilde av deg og stilig sveis ;))

Klem fra Maren.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy... bladet ligger på kjøkkenet hjemme, men ikke åpnet det enda...
Utrolig fint bilde av deg.
klem

hobbyvimsa sa...

Så gøy!!

Gratulere:)

Godt garasje salget gikk bra,skulle gjerne ha vært der,men fikk ikke barnevakt..

Ha en fin dag!!

Klem Linda:)

tinemor sa...

SÅ spennende da!
Må ut å kjøpe det da skjønner jeg ;-)
Klem

Villa von Krogh sa...

Grattis!!! SÅ gøy!
Må jo kjøpe det etterpå... Klem Anine

Glassveranda sa...

Oj så spennende!! :)) Gratulerer! Gleder meg til å lese bladet! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Home By Virginia sa...

Grattis med spalteplass i et sånt herlig magasin...!!! :D

Dro litt på smilebåndet da jeg leste det og tenkte *Hun "kjenner" jeg* Ha ha

*Klemmer* ♡

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig og bli spurt da :) herlige bilder :) flink er du. Lov å være stolt. Klipp det ut du :) fin du ble på håret! :) klemmer

Maris gyngestol sa...

Så moro! Måtte titte i bladhylla i butikken istad! Jeg pleier ikke kjøpe BoligDrøm, men fikk i allefall sett det! :)

Godt garasjesalget gikk bra! Var koselig å komme en tur! Kjempe gode CupCakes også! ;)

Ha en fin dag!
-Mari

Mamsens hus sa...

Hei :)
Så artig.
Jeg kjøpte det nå i sta, så nå må jeg gå å titte i det. :)
Du ble kjempefin på håret. :)
Må følge med i salgsbloggen din jeg nå, for det var mye fint på bilde. :)
Ønsker deg en fortsatt fin dag.
klem

trine sa...

Det er moro å være mamman din altså for da detter det et sånt blad ned i mitt fang også.Takk jenta mi!

Det bildet av deg var superflott og særlig siden du har fått fiksa sveisen.Pene,snille jenta:O)

Kommer snart opp en tur.Kos deg i mens med sommeren:O

NIB sa...

Så flott du er! Gleder meg til å lese:)

Solveig

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nei så fin og sveisen du er!! Så heldig du er som skal på bloggtreff!
Gratulerer med stykke i Bolig Drøm. Det skal jeg ut og kjøpe!!
Ønsker deg også en super uke!!
klem fra Hjørdis

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, jo takk for koselig hilsen..Stas å få være med i Boligdrøm veit du!
Grattis med spalteplassen din også, nydelig bilde av deg:))

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Leste bladet i går og var kjempespent på hvem månedens blogger var, og jeg syns det var VELDIG STAS at det var deg:)) Gratulerer så mye;)

Jeg ville også rammet inn siden, så får det bare være med den kjendisstatusen, hihi;)

Nyyyydelig bilde av deg!
KLEM

Jannes lille sted sa...

Gratulerer så masse! Kjempegøy da!
Og sveisen var jo blitt riktig så bra!

Ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Karma sa...

Jeg koser meg sånn år jeg leser blader at jeg ikke har kommet helt til side 77 enda. Bladet ligger og venter på meg på jobben, så da skal jeg forte meg å komme til den siden!

Klem Kaja :)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Åhhh! Du må ta med bladet på lørdag, eller nei, jeg kan kjøpe 5 stk av det så kan vi alle sitte og lese høyt og gosje oss... hihi!

Nydelig du ble på håret! Fantastisk vakkert bilde av deg!

Gleder meg masse til lørdag!
Nydelig junikveld til deg!
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Grattis med flott bidrag til "Interiørbloggeren", Madelèn! Leste den nå nettopp;)

Ha en fin kveld!

KLEM KLEM:)

Li/Småtingene sa...

Så kult!! Nå gleder jeg meg til å kjøpe bladet :-))
Elsker BoligDrøm jeg også; det er et av de beste bladene!

Så pen du var, forresten! Du ble virkelig fin på håret :-))

:-)

Tovepia sa...

Såååå fin du var!!
Skjønner du får oppmerksomhet i BoligDrøm, skikkelig artig!
Nyt kjendisstauen:OO))..og klem fra meg;)

Villa Klaraberg sa...

Åhh så gøy, gratulerer!! Jeg skal kjøpe den siste utgaven så snart jeg er hjemme igjen. Her jeg er er det ikke andre norske interiørblader bortsett fra Vakre Hjem. Gleder meg til å se bildene. Så flott bilde av deg, du ble kjempefin på håret!!

Kos deg på bloggtreffet og ha en fortsatt fin uke, klem fra Jorunn

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så artikkelen om deg, og det var så
gøy :) måtte vise det til min mann
også, hihi... Skal ta vare på denne
siden og ha den i en eget "album" om
bloggere som jeg kjenner - kjekt å se
senere en gang :) Gratulerer så masse
artikkelen var veldig flott...
Flott bilde av deg her også, stilig
frisyre... Jeg skal til frisøren om
en ukes tid og klippe meg helt kort!
uvæææææ, gruer meg - har aldri hatt
så kort før, men jeg går hele tiden
med håret i hestehale, så hvorfor
ikke prøve noe nytt :) Ønsker deg
en flott onsdag og uke, klem fra
Mette

Elin sa...

Så gøy da:)...Gratulerer kjempe masse...bladet skal kjøpes;)

Så fin du ble på håret da:)

Ønsker deg en flott dag:)

Klem Ea

Daisys home sa...

Gratulerer med innlegget, så morro da :)Blir nok nøyd til å kjøpe bladet denne gangen..bare for å lese innlegget om deg.
Har ikke sett denne utgaven enda, da det ikke ble til at jeg abbonerte på det.Håpet og trodde at dette kanskje skulle bli et annerledes Interiørmagasin...men den gang ei!
Så holder meg fortsatt til BoligPluss:))

Kos deg og nyt kjendisstatusen:)
klem sissel

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Såg artikkelen i går-kjempeartig!!☺
Fina og flinka☺

Klem M♥

Namaste (jeo74) sa...

Så kjekt! Gratulera!!!!

Så flott bilde av deg med nye sveisen og da :o)

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Det var kjempemoro å åpne bladet og plutselig se deg der. Måtte vise det til Mannen her: "Hun vet jeg faktisk hvem er! Hun var jeg på bloggtreff med." Hehe!

Gratulerer med spalteplass, skjønner godt du er kry!
Kjempefin ble du på håret også!

Ha en finfin helg i tordensolregnværet vi har om dagen.
Klem fra Ragnhild

Har en drøm... sa...

Hei Madelèn;)
Takk for i sted, kjempekoselig og møte deg! Like blid og hyggelig som jeg hadde forestilt meg;))

Her er du i BoligDrøm ja, så GØY ♥

Er litt misunnelig på disse to snuppene som dro rett på Glansdagen i sted, vi skule vært med vi og;))
Men du koste deg vel på IKEA du;))

Ha en fin kveld;)

Klem Line

Herman Grans ♥ sa...

Eg såg deg i bladet :) Syns du gjorde det kjempebra :) Ønsker deg ei fin helg :) Klem fra Grete

Related Posts with Thumbnails