"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 18. juni 2011

Kommer DU til garasjesalget?

Ja, nå er det ikke mer enn en time siden så fikk jeg tilslutt alle tingene ut i garasjen.... endelig. Tok sannelig tid når man har vondt i ryggen. Så nå er det mer eller mindre klart til garasjesalg på søndag!!!
Her er en liten sneak peek på loppene.










Meg og Oleas Lille Verden steller i stand med cupkakes og kaffe/saft.

Så det jeg lurer på nå er hvor mange som helt sikkert tar seg en tur?

 
Klem Madelén

27 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

ojojoj, mange godbiter.
Såg meg ut fleire ting eg kunne tenkt meg! Arg, korfor bur ikkje du nærmare!!;)
Lykke til med salget, det går nok strålande! Og lykke til med jobbsøking, spennande:)
Klem:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det så ut som det var mange godbiter :) Når er det det er fra? Tidspunkt altså?!

Vi venter nemlig babybesøk så det kræsjer litt kanskje...

Godbedring til ryggen!

Klem

Tonje sa...

Ååå der var det endel jeg gjerne skulle hatt med meg hjem. Skal virkelig prøve å komme, men kan ikke garantere. Kanskje jeg får med meg søsteren min også.

Randi sa...

Uuuuuusj, det var den avstanden da... Men hadde jeg bodd nærmere, hadde jeg garantert kommet! Spennende ting du har klartgjort for salg da, skulle mer enn gjerne ha vært der og kjempa om godbitene:) Lykke til på søndag da, tipper det går unna så det suser!!
God helg:)
Klems

Mamsens hus sa...

Her var det mange god biter. :)
Første gang jeg synes det er dumt at jeg flyttet fra vestfold.;)
Litt for lang vei nå.
Lykke til med salget. :)

Ting i tida sa...

Åh.. så fryktelig mye fint, hadde eg bare bodd i nærheten. Veit i allefall at dersom du ikkje får solgt alt så får du legge det ut på bloggen, så skal du nok sjå at det forsvinn fort:)

Tovepia sa...

Hadde du vært i nabolaget, hadde jeg vært der:O) Mye flott du skal selge, så det blir vel stinn brakke;)
Lykke til, klem fra meg;)

Charlottes Små Gleder sa...

ååå..Jeg vil ha de koffertene..
Men så kommer problemet..Bor selvfølgelig i bergen..Ka skal du ha for de to øverste?
Kansje sende til meg? *blunk blunk*

Olea sa...

jeg kommer :)
gleder masse!
Så mange flotte ting!
ses på søndag da :)
klem :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så mye fint dere har funnet frem... Hadde jeg vært på hytta i helgen skulle jeg tatt turen innom deg.... lykke til med salget.
klem

Ida sa...

Jeg vil jo komme men er borte da :( Så meg også noen godbiter.. Kanskje du kan holde av babushka dukkene til meg?? :D Hehe.. jeg er en samler.. Hvor mye skal du ha for de i tilfelle... ??

KLEM

Blåveispiken sa...

Jøss, så flinke dere er! Masse fint :o) Det er dessverre litt for langt unna, men håper der blir fullt hus/garasje :o) Lykke til! Klem, Marianne

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så mange flotte skatter du skal
selge... Dette kommer til å gå
kjempeflott! - og så koselig med
servering. Tipper dette salget
også går strålende :) Jeg bor
nok litt for langt til å kunne
kommer - sån ca midt i norge :)
Ønsker deg en flott helg, og
masse lykke til på søndag ღ og
så håper jeg at ryggen din blir
bedre, god bedring også... Stor
klem fra Mette

Monica sa...

Mange godbiter der. Synd jeg bor så altfor langt unna, hvis ikke skulle jeg stått klar 13.00. Lykke til! :)

Fru R. sa...

Hei
Lykke til ! Ser masse jeg kunne tenkt meg, men litt bor nok litt langt ifra...
Kanskje noe å tenke på for flere av oss, har en tendens til å hope seg opp.
Hvordan går det ellers med planene dine?
Godklem fra meg

Maris gyngestol sa...

JEG KOMMER!! ;)

La ut et tips med link om garasjesalget, på bloggen min.. Kanskje det hjelper litt! :) Tar i allefall med ei venninne, og vi gleder oss! :)

Ha en fin lørdagskveld!
-Mari

Malene sa...

Hei:) Jeg og 2 venninner kommer helt sikkert! Håper bare vi finner fram. Gleder meg:)

Irja sa...

ialle dager så mye fint!!
en kjøkken bod hadde vært enda bedre enn et bøtte-kott :D
jeg vet ikke om jeg får kommet en tur..jeg har ikke bil og er avhengig av andre seru!

Sìv`s verden sa...

Å,så mye fint!! Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg garantert tatt turen!:))

Klem

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Å så masse fint du skal selge! =)
Det er flere ting jeg kunne tenke meg her, men jeg vet ikke om jeg får til å ta turen i morgen... Regner ikke med du tar kort HVIS jeg får kommet? Hehe!

Keiserens nye trær sa...

Åh HERREFRED! Her var det mye vi hadde kjøpt om vi fikk sjansen! Koffertene er jo rålekre, sikker på at du vil selge dem?
God helg, og lykke til!
Keiserklem

Gunn-Hege sa...

Søren at man bor så langt unna da!!!!!! Er kjempemisunnelig på alle som tar seg en tur! Kos deg!!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Mye lekkert her;)

Tror ikke jeg får det til heller er alene med barna,men lykke til med salget..Mange godbiter her:)


Ha en fin søndag:)

Klem Linda:)

Igi sa...

Jeg skulle gjerne ha vært hos deg... Kom nettopp hjem fra telt tur i Sverige. Ser ut som om du har mange fine ting for salg...
Klem fra Igi

Huldra sa...

Filler`n at jeg ikke visste dette litt før da..! Er litt sent å putre ut på mopeden nå, men jeg håper du fikk solgt en hel masse. Si gjerne ifra om du ikke har solgt vinhyllen i smihjern, og en av koffertene. Fortell da gjerne pris også, eller om jeg har noe i eplabutikken min du kunne tenkt deg å bytte noe med kanskje..?

Neste gang må du hanke inn Vestfoldbloggere via bloggene våre. Skulle så gjerne vært hos deg i dag! :)

hilsen Huldra

Lillelaila sa...

Er så lei meg for at jeg ikke fikk kommet Madelèn! Planen var jo å komme innom på vei hjem fra hytta, men på vei hjem fikk jeg tlf fra ei venninne om at vi måtte komme å hente kjøkkenet vi hadde fått av de...
Og så mye fint du hadde da!
Håper salget gikk bra for deg!
klem fra Laila

Lotta sa...

Åh for et drømmesalg! Der skulle eg vært!!! Håper det kom mange;) Klem klem

Related Posts with Thumbnails