"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 15. juni 2011

Om avskjeder og nye eventyr..

I går hadde jeg min siste dag på jobben.
Litt vemodig, men også veldig herlig.

Dagen gikk som en hvilken som helst annen dag, med hyggelige kunder og mange arbeidsoppgaver som måtte utføres.
Jeg hadde kanskje innbilt meg at siste arbeidsdag skulle bli rolig, men sånn ble det ikke ;). Jobben måtte jo gjøres selv om jeg ikke kom tilbake igjen! Tiden fløy fort.
Når vi stengte døren slo det meg plutselig at var det over. Nøkkelen var levert, kollegaene som jeg har jobbet så godt med ser jeg nok ikke på en stund og min posisjon som bokansvarlig er over.
MEN når noen dører lukkes så åpnes andre.
Så nå skal jeg ta sommerferie med god samvittighet og så blir det sikkert en eller annen jobb fra august (håper jeg ;P).

Fikk gave fra jobben. Den herlige boken "Sanselig Sommer" med hilsen og underskrift fra alle på jobben.
Og så måtte jeg bare kjøpe "Orkideens Hemmelighet"
(står jo navnet mitt bakpå til og med.. sendte inn min anmeldelse på boken og ble en av de heldige som fikk anmeldelsen på trykk).


Ja, hvis noen lurte så jobbet jeg i en bokhandel og likte det veldig godt, men det betalte dessverre ikke regningene.

Tenkte jeg likevel ville fortelle dere om et tilbud som er på alle Notabene butikker nå, nemlig:
*halvpris av rød pris på tilbudsbøker.
*halvpris på brettspill.
*halvpris på puslespill.

Super flott tilbud, synes jeg. Spesielt når de har mange hobbybøker og andre tilbudsbøker som alerede er på tilbud til 39,-.... så da blir det jo bare 19,50 per bok. Morro!!
Jeg måtte jo bare benyttet meg av tilbudet. Ble til at jeg kjøpte 2 brettspill som jeg har ønsket meg lenge. Alias og Fantasi. Gleder meg til å spille dem med noen.

Neste innlegg blir om garasjesalget. Jeg har ryddet garasjen og skal snart sette ut alle tingene og dere skal få se et lite oversiktsbilde. Som en liten teaser for dere som kommer ;).

Ønsker alle en flott dag!


Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kan tenke meg det var ein spesiell følelse ja... Nye dørar opnast no som du seier☺
Flott pakke du fekk av jobben då☺

Klem M♥

Li/Småtingene sa...

Skjønner at det både er godt og litt vemodig å slutte i jobben ;-). Og så spennende med jobbjakt da... :-) Håper du får en laaang og fin sommer, og at det dukker opp en drømejobb etterhvert! :-)

Fint hjørne du fik! Du er flink med malekosten, altså!

Maris gyngestol sa...

Så koselig avskjedsgave da! :)
Lykke til med jobbjakt! Gleder meg til bilde fra garasjen, for jeg tror jeg kommer... ;)

Ha en fin kveld!
Klem Mari

Maias Fabelaktige Verden sa...

Kan skjønne det er vemodig å slutte. Men som du sier, det er penger man lever av. Jeg krysser fingrene for ny jobb for deg i august!

Gleder meg til garasjesalg :)

Klem

HANNES DAGBOK sa...

Tipper det er både mye tanker og følelser i dag,ja...trives man i en jobb så blir man fort en liten lissom-familie <3
Håper du finner noe som betaler regningene OG ineriør hobbyen om ikke lenge og ønsker deg selvfølgelig en haug med lykke til!

Jeg leser fortiden "Barnepiken"...fantastisk bok hvis du ikke allerede har lest den da;)

Stooor klem!

MissMette sa...

Så koselig med avskjedsgave ღ
Sanselig Sommer er en nydelig
bok, denne får du kose deg med
utover, den andre har jeg ikke
lest ennå, men kanskje til
høsten... Kos deg med ferie, og
så ønsker jeg det masse lykke
til i august etter ny jobb :)
Gleder meg til å se hva du har
på garasjesalget ditt :))
Ønsker deg en flott kveld....
Klem fra Mette

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Kan skjøøne at det var litt vemodig, avskjeder er alltid litt kjipe...
Koselig gave du fikk da, boken er helt nydelig. Klarte jo ikke å la være å kjøpe den selv;)

kos deg masse med ferie!
KLEM

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei skjønne deg! Tusen takk for gratulasjon på min bursdag! Satt kjempepris på det altså! Nyt sommeren og lykke til i jobbjakten!Stor klem fra Cecilie!

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Både vemodig og godt kan jeg tenke meg, at siste arbeidsdag er ferdig. =)
Alias er et av våre favorittspill. =) Det er veldig moro. =)

Related Posts with Thumbnails