"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 6. juni 2011

Pengene får bein å gå på..

For ei herlig helg vi har hatt!! Sol, sol og atter sol. 
Jeg har fått gjort så masse, malt og ryddet, men har fremdeles masse igjen før det beryktede garasjesalget mitt som er om 2 ukers tid. Vil jo at alt skal være sånn nogelunde på stell hvis en haug interiørdamer skal komme. Er vel ikke så rart? Regner jo med at de ser på alt med lupe.. hehe ;). Men tro meg jeg gleder meg bare!!


Men nå kom regnet. Så da kan man senke skuldrene litt og lese en god bok. Og det har jeg virkelig gjort!!
Kan jeg fortelle dere om den?
Denne boken har enda ikke kommet på markedet, men når den gjør det så anbefaler jeg virkelig alle damer om å "løp og kjøp". Dette må jo bli årets sommerbok.
(obs! Dette er ikke betalt reklame, kun min personlige mening).

Orkideens hemmelighet er en kjærlighetsroman som virkelig griper hjertet mitt. Handlingen er lagt både til nåtid og til andre verdenskrig i England. Du får en levende beskrivelse av adelen og livet i England, samtidig som du blir hekta på den forrykende og tragiske kjærlighetshistorien.
Og den kjærligheten får store etterdønninger i nåtiden...


Jeg gråt og lo om hverandre og ble virkelig knyttet til persongalleriet. Det skal selvfølgelig også nevnes at dette er en av de første kjærlighetshistoriene jeg har lest på lenge, så jeg ble sikkert ekstra imponert over historien. Så gjett om jeg vil lese flere ;).


Samtidig har jeg handlet litt på amazon.co.uk. Kanskje litt for mye ;)... men gjett om jeg gleder meg til disse herlighetene kommer i posten. Som dere ser så går det mest i fantasy i denne gården, men jeg er åpen for det meste.
 

Samtidig har jeg handlet puter på Kid, bilderammer på salg hos den lokale interiørbutikken og mye maling.
Så nå må jeg sette på stopp-knappen på pengebruken. Slik at ikke alt forsvinner med en gang. Den beste kuren er vel egentlig å ikke ha bil. Da får du ikke brukt noen penger... Ja ja, finner sikkert ut av det til slutt.


Ønsker alle som er innom en herlig ny uke!!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Maris gyngestol sa...

Spennende med garasjesalg! JEG gleder meg i allefall!! ;)
Den boken er sikkert perfekt sommerlektyre! Får lese den! :)

Ha en fin dag, selv om regnet bøtter ned nå.. :/ men vi har jo vært veldig heldige i helga! :)
-Mari

Jijji sa...

Takk for boktips!
Hm... kanskje jeg får lest litt mer nå som jeg er i permisjon? (Lov å håpe....)
Ønsker deg en fortsatt finfin dag!

Klem fra Jijji

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Så kjekt med boktips, jeg ser vi stort sett liker de samme bøkene ;) så denne skal jeg kjøpe meg når den kommer ut. Vet du sånn ca når den har Norgeslansering?!

Jeg tenkte å ta meg en tur på garasjesalget hos deg :)

Ønsker deg en fin start på uken!

klem

Olea sa...

gleder meg til garasjesalg, jeg kommer :)

Daisys home sa...

Spennende med garasjesalg:) Skulle gjerne ordnet til det her også,det er iallefall nok om brukte ting her. Stabler med esker fulle av alskens saker og ting, som jeg har byttet ut i årenes løp..
Men er usikker på om interessen hadde vært stor nok her, for noe sånt.
Ser du trives med å lese,gjorde det før men etter at pcn inntok verden her, så blir det den som tar mesteparten av Den tiden:)
Ha en fortsatt flotters mandagskveld
klem

Tonje sa...

Å hadde nesten glemt garasjesalget ditt. Men jeg kommer jeg altså! :)

Kanskje jeg må kjøpe boken, har ingen bøker på nattbordet for tiden...

Klem

MissMette sa...

Tusen takk for boktips, Madelén :)
Alltid kjekt å få litt tips, skal
ha denne i bakhodet utover...
Koselig å høre at dere har hatt så
fin vær, deilig... og så kjekt at
du har fått gjort så masse... Det
har nemelig ikke jeg fått gjort, hihi
Ønsker deg en flott kveld, stor klem
fra Mette

Har en drøm... sa...

Hei Madelen;)
Hyggelig med hilsen hos meg;))
Vi skal jo møtes på bloggtreffet hos Maia vi, så koselig, jeg gleder meg masse ♥

Penger har ofte vinger de, visste du ikke det? Du må aldri lukke lommeboken helt opp, ikke i favorittbutikker i allefall, for da flyr de over alle hauger, hihi;))

Klem Line

Related Posts with Thumbnails