"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 8. juni 2011

Snodig overraskelse.

I dag oppdaget jeg en snodig ting som jeg gjerne vil fortelle om.

Noen hadde prøvd å ringe meg flere ganger, men jeg er av den typen som ikke tar telefonen hvis det er ukjente numre.
Derfor rådet min kjære meg om å søke opp navnet på google. Kanskje jeg fant ut hva det gjaldt?

Så jeg fant ut hvem personen var, men dette er bare en forhistorie til det som skjedde senere. Jeg tenkte det ville være morsomt å se hva som kom opp hvis jeg søkte på mitt navn. Derfor prøvde jeg på det og gjett hva jeg fant...


En god stund før jul ble jeg spurt av ei journalist for Byavisen i Bergen om jeg ville svare på noen spørsmål til en baderomsreportasje som hun skulle sette i stand. Jeg svarte gledelig på alle spørsmål, ble skikkelig opprømt faktisk :), men tiden gikk og jeg fikk ingen tilbakemelding.
Så maste jeg bittelitt og journalisten sa at hvis jeg ikke hørte noe fra henne innen kort tid så kunne jeg regne med at reportasjen ikke ble noe av. Jeg hørte ingen ting og tenkte "vel vel, litt skuffa kanskje".. eller noe i den duren.

VEL.... det var vel ikke helt riktig eller? For under her har du jo meg. ;) og noen andre bloggere. Denne reportasjen kom vist i januar.
Jeg er på ingen måte sur altså, ble faktisk bare gledelig overrasket.



 (Det blå partiet er merket av meg... det er her mine utsagn står. Bare å trykke på bildene hvis skriften er liten.)


Gledelig, men snodig. :D
Og veldig veldig morro!!!

Klem Madelén

18 koselige kommentarer:

Ida sa...

Så fint et bad du har, og så gøy med repotasje! ;)
Vi har planer om å pusse opp badet i sommer.. har enda ikke bestemt med for hovrdan jeg skal ha det... hehe... frem og tilbake...

KLEM

Lottemora sa...

Så gøy da. Badet deres er jo bare knallfint da.

Ha en fin kveld

Lottemora

Ingvill sa...

Kult!!! At det kom opp når du søkte på deg selv. Og veldig gøy at de hadde laget en repotasje. Jeg er også av en typen som ikke tar telefonen, når jeg ikke kjenner nummeret. Godt å høre at det er andre som meg.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Oj! Så moro då!!:) Rart du ikkje fekk beskjed..men godt du fant reportasjen likevel:))
Badet ditt gjer virkeleg spa-følelse! Lekkert:)
Ha ein super kveld!
Klem:)

Kaoskontroll sa...

Fikk ikke med meg at den kom på trykk jeg heller, men hørte plutselig rykter om at jeg hadde vært i avisen. Og alle naboene hadde plutselig vært på bloggen min. (Litt skummelt! Må tenke over hva jeg skriver nå. ;))

Men joda, det er jo litt artig! :)

Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, denne har ikke jeg fått med meg heller;))

KLEM

MissMette sa...

Hei Madelén
Så utrolig gøy å finne slikt ღ kjempegøy å ha slikt å se tilbake til…. Syns dette bildet av deg og Pippin bare er SÅÅÅÅÅ nydelig ღ og badet ditt er også nydelig. Jeg er som deg, synd det er viktig at det er rent og ryddig og det gjør seg med flotte håndklær og levende lys :)) Ønsker deg en flott kveld videre, stor klem fra Mette

trine sa...

Heheheh dette var moro å lese om og se:O)

Du er bare fodt under en egen lykkestjerne du altså!

tinemor sa...

Litt rart da, -at hun ikke gav beskjed.
Men veldig gøy å oppdage læll sikkert.
Kjendis, -uten å vite det
hi, hi
Klem

Martilie sa...

Nei, men så morro da!
badet ditt er bare sååå flott! Liker kjempegodt de mørke detaljene..

Ha en slott kveld og morgendag!

Klem fra Tove

Daisys home sa...

Så morsomt :)
Morro å få litt creds når man er interiørblogger :) derfor ekstra stas når man blir spurdt om å bidra med noe sånt.
Klem

hobbyvimsa sa...

Gøy!!

Rart du ikke hadde fått beskjed da:)men gøy å være kjendis uten å vite det:)

Ha en fin torsdag:)

Klem linda:)

Olea sa...

så gøy! rart at du ikke har hørt noe før nå, hvis det var i januar...
du har et flott hjem snuppa!
klem :)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så kult da! Herlig reportasje!

Klem

HANNES DAGBOK sa...

Så moro!!!...flax at du fant den,da!
Vel fortjent også med det flotte badet ditt:)

Stooor klem!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So artig då☺☺ Har ikkje sett den reportasjen eg. Dumt du ikkje fekk tilbakemelding frå journalisten då.. Du har vel ikkje avisa heller då? Kanskje du kan ringe og fortelle det som det er og spør om å det er muleg å få eit eksemplar?!

Klem M♥

Maris gyngestol sa...

hihi.. Så moro da! :) Kjempe stas!

Ha en flott dag i regnværet... ;)
-Mari

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Neimen så artig da!! Snodig at du ikke hørte noe fra journalisten...

Kjekk overraskelse var det ihvertfall;)

Related Posts with Thumbnails