"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 18. juli 2011

Besøk på Home & Cottage

Dagene går jo så utrolig fort nå som jeg ikke jobber. Nesten litt rart å tenke på at jeg har vært 1 mnd. uten jobb allerede!?
Gud, som tiden flyr!! 
Det har jo egentlig aldri skjedd at jeg har hatt fri så lenge. Har jobbet mer eller mindre kontinuelig siden jeg flyttet hjemme ifra som 16 åring og har syntes at det var greit.

MEN tro meg... jeg nyter tiden jeg har nå, for når den er over så kommer den nok ikke igjen med det første.
Jeg reiser rundt å besøker venner, vindusshopper i favoritt butikkene mine og spør til om med om jeg kan ta bilder (noe jeg ikke har gjort før). Derfor vil jeg gjerne vise dere turen min til en av mine favoritt butikker Home & Cottage Tønsberg.



Dette var det kjøkkenbordet jeg siklet etter som kostet over 2000,-, men jeg fant et annet brukt et i stede. Lommeboken min takket meg skikkelig for det ;P.
La også merke til først nå hvor stilige de blå fake syrinene var på bildet. I like!


Behandlede paller som hodegjerde er jo utrolig kult når det blir gjort slik som dette!!! Absolutt en løsning jeg kunne tenkt meg hvis jeg fikk meg ny seng.



Dette stuebordet har jeg også lagt min elsk på, men problemet med det er 2 ting:

1. Stua mi er ikke stor nok.
2. Det koster over 4000,- og min mann mener vi ikke trenger noe nytt bord. Vi har jo det fine bombay bordet... *kremt*

Derfor blir det nok ikke noe nytt bord på meg med det første. Jeg må jo tross alt sette inn spareblussen siden jeg er arbeidsledig (blæ.. negativt ord). Men det betyr ikke at jeg ikke kan ønske meg ting. Som de fantastisk stilige smijernslysestakene som står oppå bordet.
Anbefaler alle om å ta seg en tur å se på nyhetene deres som de akkurat har fått inn.

Klem Madelén

PS: Dette er ikke betalt reklame, jeg bare digger butikken!

11 koselige kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hello vennen!!
Så koselig hilsen du la igjen inne hos meg!!
...at du tenkte på meg når du så cathrineholm kjelene er stas! Er liksom et av "kjennetegnene" i stilen min :)
ELSKER dem!!!

STOR klem :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Kjempe fine bilder du hat tatt.

Helt enig!H&C har mye fint.Jeg har kjøpt et stort skap der,blir bare mer og mer glad i det.Jeg pleier å vente til de har 20 % på hele butikken,da går det ann å handle der,er dyrt!

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:=)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ein flott butikk!
Fallt veldig for den sengeutstillinga!:)
Håper du har fine sommerdager!
Klem:)

tove sa...

Hei hei
Digger H & C. Håper å ta en tur dit i morgen. På Gulskogen senteret i Drammen. Samt en tur til Ikea.
Ha en fin kveld
Klem Tove

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Godt å høre at du koser deg og nyter
dagene :) og dagene går utrolig fort
når man har det bra og koser deg ;)
Herlige bilder du viser her, Home &
Cottage har bare så mye fint ღ Kos
deg videre og ha en super uke...
Klem fra Mette

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fine bilder frå ein fin butikk☺
Håper eg får meg ein tur dit på lørdag☺

Kanskje du kan pusse ned bombay bordet og male/lakke det ala fargen på H&C bordet?

Nyt fritida snuppa☺

Klem M♥

Home By Virginia sa...

Fine bilder fra H&C :)

Nyyyyt fritiden nå mens du har den! ;)
Jeg har også hatt "fri" nå i noen mnd... Gleder meg til å begynne å jobbe igjen i November, men jeg vet at jeg kommer til å savne denne tiden liiiiitt... :p Hi hi

*--- Klemmer ---*

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Home & Cottage er GULL!
En av mine absolutte favoritter også.

Men du: stuebord lager du billig selv! *glise*
Kan tenke meg det er deilig å ha litt ekstra "ferie", men sikkert litt rart også. Jeg har gått hjemme (sykemeldt) så altfor, altfor lenge nå, så selv synes jeg i grunn det er litt pyton å ha så mye fritid.. =P

Klem fra Ragnhild

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig flotte butikker, H&C ja...

klem

polkadotpeticoat sa...

What an amazing store I loved that headboard and those cabinets.....perfect!

Familien Furu sa...

Det er så mange flotte ting ja... jeg kan ikke gå inn i sånne butikker jeg - blir så lei meg for alt jeg ikke kan ta med hjem hi hi hi

Kos deg masse før du veit det er kosen over ;)

Klem klem

Related Posts with Thumbnails