"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 16. juli 2011

Bruktbutikken på Sem.

For ikke mange dager siden tok jeg meg en tur på bruktbutikken på Sem (Kirkens bymisjon). Der har de masse morro for en loppe entusiast som meg. Har du vært der?

Bilderas:







Ble ingen ting med hjem denne gangen, men må si denne plakaten under her fristet.
De sa til og med at de hadde fler på lager, men at de kun hengte de ut en og en.. så her er det bare for entusiastene å ta kontakt.


Her i gården skjer det mye og lite på samme gang.
Håper at ting kommer litt mer i orden slik at jeg snart kan fortelle om planene mine ;).


Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Å for et mekka!!Så gøy når de har laget et kjøkken og satt tingene på plass.Er ofte så mye ting og masse rot at det er vanskelig å finne noe..

God helg!!

Klem Linda:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte deg!
For ett herlig sted, dit vil jeg... Hmmm.. blir nok en tur før sommeren er over :)

Jeg er såå spent på planene dine, gleder meg masse til å høre.

Takk for herlige kommentarer inne hos meg, det varmer mer enn du tror.

Ønsker deg en fabelaktig helg!
Maiaklem

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så mange herlig innlegg du har lagt
ut siden jeg fikk tittet innom deg.
... og herlighet så mye spennende
lopper det var her da :) Skulle
gjerne ha vært her en tur ser jeg :)
Ser oversiktig og ryddig ut, og lett,
eller lettere å se hva som finnes...
Me Like :) Ønsker deg en flott søndag
og uke som kommer, klem fra Mette

PS! meldte meg på din giveaway også :)

Igi sa...

Ja har vært der. Alltid veldig mye fint der. Men synes ofte det er priset litt dyrt...
Klem fra Igi

trine sa...

Jøss ett innlegg på en lørdag også med mange flotte bilder ! Du får ting unna du Madelen:D

Den som virkelig vil noe og bruker sine ressurser og tid på det vil garantert lykkes!

Ha en flott søndag selv om den er grå og fuktig.Det er i alle fall sommer:D

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Der hadde eg kosa meg i fleire timer! Så masse fiint! Og den plakaten hadde garantert blitt med meg heim!!;)
Eg er veldig spent på planane dine Madelen, gleder meg til du kan fortelle:))
Ha ein super dag!
Klem:)

polkadotpeticoat sa...

What an amazing store...i love the shrooms!

HANNES DAGBOK sa...

Oj! Den plansjen kunne jeg virkelig tenkt meg du!
Tror ikke jeg hadde klart å gå tomhendt derfra nei;)

Blir spennende å høre om planene dine snuppa:)

Stooor klem!

Related Posts with Thumbnails