"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 25. juli 2011

Endelig!! (før-bilde)

Se hva jeg plutselig kom over på finn.no.
Dette herlige spisestuebordet!!


Nå står jeg ute med pussemaskin for å få vekk glassmerker og slikt. Ikke en lett oppgave.. så blir det et strøk med beis og så lakk.
Det kommer til å bli såååå stilig!

Fortsettelse følger..

Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

Oi U lucky woman! blir sikkert knall!!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Såå lekkert!

Jeg skjønner hva du mener med hva man skal poste... men livet går enten man vil eller ikke, videre...

Hele Norge har bevist en gang for alle at størst av alt er kjærligheten :)

Jeg håper alt er bra med deg og dine.

Sender deg og dine varme klemmer og tanker.
Maia

polkadotpeticoat sa...

So beautiful....

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig lekkert bord...
Gleder meg til å s resultatet
Ha en fin kveld
klem

Related Posts with Thumbnails