"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 5. juli 2011

Før-bilde av lillegangen.

Mitt nye kjøkkenbord er ferdig malt og beiset og venter bare på å få en ny skuff. Så på den fronten så må dere vente enda litt til..

MEN jeg tenkte jeg kunne vise dere før-bilde av lillegangen som jeg også har startet på.

Igjen så ble det til at jeg startet å male og min kjære sa jeg måtte huske på bilde.

Så som du kanskje ser så går gangen fra og være en flekkete lys beige til en mørkere blå/grå finish. Inne i "hullet" skal jeg tapetsere med en stripete hvit og blå tapet fra borås. Ikke førstevalget, men siden jeg er så fryktelig utålmodig så ble det at jeg tok det de hadde inne. Jeg skal også henge opp 3 kroker inni hullet og kjøpe en kurv som matcher den nye malingen.
På andre siden har jeg kjøpt inn en helt fantastisk krok-sak fra Home & Cottage. Og så ønsker jeg meg en liten krakk ;)

Så dette blir sikkert bra. Jeg burde jo selvfølgelig male dørene også, men jeg får nesten se hvor mye jeg orker å ta tak i...

Klem fra dama som fyker på hytta noen dager.

8 koselige kommentarer:

Igi sa...

Det kommer til å bli kjempe bra! Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
Klem

Trine sa...

så spennanes ;) Glær mæ til å se resultatet :)
klem fra 10000 fot oppi i lufta :)

Fossestua sa...

Forandring fryder :)
Gleder meg til etter-bildene :)
Klem fra Lise

Maias Fabelaktige Verden sa...

Du er meg ei driftig dame. My God hva du finner på og får tid til :)
Blir nok kjempebra, alt du tar i blir jo berre lekkert!

Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld :)
Klem og smil

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kommer til å bli kjempe bra... Gleder meg til etter bilder både av gang og bord.
Ha en fin tirsdagskveld!
klem

trine sa...

Er det der dere er altså heheh...:O)

Jeg vet åssen gangen har blitt.Den er knallfin så langt.Jenta har utrolig god smak.
Ser dere vel om ikke dere gror fast i skauen da.
Klem og kos.

Maris gyngestol sa...

Det blir nok kjempe fint!! Kos deg på hyttetur! :)

-Mari

Ida Susanne sa...

Weee!!
Rå lekkert kjøkkenbord du viser i innlegget under her!!!
Nostalgisk!!

....Deilig å komme igang med maling, kjenner følelsen!! Er akkurat ferdig med ALL furu'n nå*knis*

Du, TAKKER deg for helt utrolig snille ord!

HUGS

Related Posts with Thumbnails