"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 21. juli 2011

Før/etter: Avlastningsbord i tvstua.

Tenkte jeg ville vise dere hvordan det nye bordet i tvstua var før.
Bildet nedenfor er vel og merke et bilde av bordet når det var ferdig pusset ned. Bordet hadde tidligere et skikkelig gult skjær av gammel lakk som hadde sprukket opp over alt. Men det stoppet ikke meg fra og ta det med hjem fra Stokke Gjenbruksbutikk. 
Jeg likte så godt formen og mønstrene i treverket.

FØR:

ETTER:


Bordet ble beiset med en farge som het "Mokka" (noe jeg hadde liggende fra tidligere).
Kun 1 strøk, som fikk ligge litt (15 min) ,for så å bli tørket av med papir for å få den rette looken.
Der hvor jeg ikke hadde fått pusset ned til treverket (fordi det var laminat) ble beisen tilført med 1 strøk, for så å stå ca. i underkant av en time og så tørket av.
Fiks ferdig! Gjort på en kveld før jeg skulle på fest ;P.


Ønsker alle som er innom en herlig sommer dag.
I dag skal jeg på 10 års jubileum fra ungdomsskolen.
*Spennende*

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Familien Furu sa...

Så stilig det ble, passet perfekt til veggen. Det blir spennende med jubileum, håper du får en kjempe fin kveld :)

Klem klem

Tonje sa...

Fiiint!

Ha det gøy ikveld!

Klem

Randi sa...

Så tøft!! Flinka:)
Kos deg i kveld da!!
Klems

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

utrolig lekkert...

Elin sa...

Knallfint:)...Flink du:)

Kos deg i kveld:)

Klemmer Ea

Related Posts with Thumbnails