"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 8. juli 2011

Før/etter bilder av fotoveggen i stua.

Da sier jeg bare endelig er jeg ferdig med bildeveggen min.
Dette hjørnet ble før omtalt som mitt umulige hjørne. Jeg ble aldri fornøyd, MEN nå har jeg virkelig fått dreisen på det.
Jeg er og blir kjempe fornøyd!!

Så her kommer et lite bilderas fra min nyeste stolthet.






Hva synes dere?
En stor forbedring fra dette eller?




Det synes i allefall jeg. Vurderer selvfølgelig om jeg skal male gråfargen hele veien rundt, men har ikke bestemt meg helt enda.


Rammene fikk jeg kjøpt på min lokale interiørbutikk til 40% rabatt. Tjohei så morro!! Bildene i rammene er fotografert av min kjære.... og jeg elsker dem. Spesielt de to største.
♥Du er så dyktig min kjære♥

Det lille runde bordet fant jeg på Gjenbruksbutikken i Stokke til den nette sum av 200,-. Jeg pusset det ned og beiset det i "mokka" farge. Ble et heeelt annet bord vettu.. (et før-etter innlegg kommer).

Syrinkvastene er herlig fake og kommer fra Home & Cottage. Men til tross for at de er fake så har jeg lurt mer enn en person til å tro de er ekte.. hehe.


Det ble dårlig med hyttetur på oss denne gangen.. vi kom opp til hytta og den var infisert av monster maur... BLÆ! Ikke suttern om jeg taklet å sove i slikt. Så da var det bare å snu snuta hjemover igjen og finne på noe annet. Pytt sann.

Håper alle som er innom har en flott sommer!

Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Hellohello baby sa...

Det der ble definitivt knall! Liker veldig godt at det det er maskulint. Det var det ikke tidligere :)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det ble skikkelig stilig! De rammene var bare lekre. Jeg elsker uttrykket de skaper :)

Fantastisk hva du får til altså :)
En fabelaktig fredag ønskes deg og dine!
Klemmer

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig kroken din ble. Gråfargen var helt nydelig, og jeg hadde nok fortsatt med den helt rundt.

Ha en fin sommer! Hilsen Margrethe

trine sa...

Hjørnet er helt perfekt nå og samtidig spennende fordi det er så mye å se på som samtidig matcher.

Bordet var bare lekkert!

Nå har du en helhet i stua som du burde holde på leeeenge:D

Sommeren er så som så men det er deilig med fri.

Ha en flott lørdag så ses vi i Mariels bursdag på søndag.

Olea sa...

så fin veggen ble! gleder meg til å komme ned å se ordentlig! :)
klem :)

Daisys home sa...

Kjempejobb du har gjort her, og resultatet ble virkelig flott.
Ønsker deg en fortsatt god sommer:)
klem

Li/Småtingene sa...

Så stilig det ble!! Skikkelig blikkfang; og så herlig å få opp bilder som mannen har tatt da ;-) Synes absolutt du skal male helt rundt; den gråfargen sto veldig godt til det brune og det sorte ;-) (Håper du ikke har noe imot at jeg sier det...)

Klem :)

hobbyvimsa sa...

Herlig forandring:)

Ha en fin sommer:)

Klem Linda:)

Related Posts with Thumbnails