"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 29. juli 2011

Give away og henting av møbler.

Vil bare minne alle sammen på give awayen jeg har gående her inne hos meg. Du kan vinne et abonnoment på Lev Landlig fra nå og frem til utgangen av 2012.. En super flott gave!! Har du ikke meldt deg på kan du gjøre det HER.


Sånn ellers vil jeg si jeg har tatt hverdagen tilbake igjen. Det nytter rett og slett ikke, for meg, å føle seg så bedrøvet hele tiden. Man må rett og slett verne om den gleden man har til vanlig og dele den gledelig rundt!
Ser rundt meg at de fleste mener det samme, så da lar jeg dårlig samvittighet ligge igjen.


For meg så er det møbeloppussing og generell oppussing av huset som gir meg glede. Det herlige spisestuebordet jeg kjøpte her om dagen venter på sitt tredje strøk med lakk, så det er snart ferdig.

Jeg hadde også besøk av min 9 år gamle niese her om dagen og vi begynte å male 1 vegg i tv-stua grå. Planen er at hele stua skal bli grå, slik som flere av dere rådet meg til, men for øyeblikket tar jeg en og en vegg av gangen.

Gangen er ferdig malt og tapesert. Det eneste som gjenstår før jeg kan vise dere er å male 3 dører hvite og litt elektrisk arbeid. så på dette punktet må dere vente litt ;P.

Men jeg ville tydeligvis ha litt mer arbeid...
Så i dag skal jeg av gårde for å hente denne spisestuesofaen fra samme mannen som solgte meg bordet.


Litt shabby forfatning, men jeg tror denne kommer til å bli kjempe stilig i spisestua når jeg får pusset den opp. Regner med at det blir en total forandring.


Ønsker alle som er innom en vakker dag! Her skinner sola.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Kloke ord fra deg som jeg er enig i:)

Den sofaen var wow!!!Rå lekker!!!

Gleder meg til å se hva du tryller frem i den:)

Jeg syns stoffet var kult og ville ha malt den i gull:)Rimelig heftig med tror det hadde blitt kult,gøy å se hva du tenker:)''

Nyt helgen:)

Varme klemmer fra Linda:)

Keiserens nye trær sa...

Aiaiai! Den sofaen kommer til å bli kjempefin! Vi har sofa til spisebordet på kjøkkenet nå, det er gull :)

Keiserklem

Tovepia sa...

For en sofa!! Den blir lekker!
ha ei god helg, klem fra meg;)

polkadotpeticoat sa...

I love this couch.....love it!
I signed up for the giveaway fingers crossed!!

trine sa...

Din evne til å tenke er beundringsverdig.Vi må ha hverdagen tilbake så mange som mulig.

Sofaen er et "kupp" synes jeg !

Likte også stoffet hehe...

Ellers så synes jeg rsten bør matche med bordet du har kjøpt.

Ha en flott søndag alle tre.Jeg drar på stranda i dag også:O)

Irja sa...

oj, den sofaen var stiili!!
jeg har lyst på to til litt mindre til stua :) de kan jo lages i flere str og sprayes i alle farger så bare å gå i tenkeboksen ;)

Roka Design sa...

Heisann:)

utrolig stili sofa!!:)
Har ikke "glemt" mailen fra deg..har bare ikke hatt tid enda:)

Ha en fin kveld:)
Klem fra Kari:)

Related Posts with Thumbnails