"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 3. juli 2011

Nytt kjøkkenbord.

Ikke før hadde jeg skrevet her på bloggen om min bord-jakt så fant jeg suttern meg et kjøkkenbord på et garasjesalg i nærheten (og til en billig penge til og med!!).
Bordet har tydlig blitt brukt som en slags arbeidsbenk for den er full av kutt og skraper, samtidig som den er sausa full av blå og grønn maling.... herlig (ironi). Bordet mangler også en skuff, men det gjør ingen ting. Jeg ser haugevis av potensial.

Før bilde
Hadde allerede begynt å pusse ned litt før min kjæreste sa jeg måtte huske å ta før bilde.

(Prøv å ikke se på det flotte husveggen min i bakgrunnen og det herlige ugresset)

Så i går drasset jeg da med meg hjem dette bordet og kunne ikke begynne fort nok å pusse det ned. Skulle tross alt på heidundranes fest bare noen timer senere og jeg viste da at det ville føre til en mindre produktiv søndag.
Men jeg ble ferdig i tide..puh!

Så nå står bordet klart for malingsstrøk og beis. Blir sikkert stilig!
Fortsettelse følger... :D

Klem fra ei rimlig redusert Madelén

11 koselige kommentarer:

Old Chic sa...

Så gøy!
-Gratulerer.
På bordjakt selv -får skrive det på bloggen å se om det hjelper ; )

God bedring

Maris gyngestol sa...

Så fint bord! Gleder meg til å se det ferdig! ;)

Håper dagen din blir bedre! ;)
-Mari

sylvia sa...

hei,
kjempefint bord, gleder meg til å se det helt ferdig.
klem fra sylvia

Maias Fabelaktige Verden sa...

Se her ja :) Kan tenke meg det blir lekkert. Alt du renoverer blir jo en fryd! hihi!

Jeg våknet i dag kl 12 med hodepine herfra til månen. Men sånn er det når man skal være helt.. *kremt*

Herlig søndag til deg!
Klemklem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Sjå der ja☺ Glede meg til å sjå resultatet☺
..skulle ønske eg var like effektiv som deg☺

Klem M♥

Tone's dager sa...

her måtte jeg rett å slett legge meg som følger å linke, for dette bordprosjektet må jeg følge med. Har nemlig et lignende bord :)
Kanskje får en god ide av deg nå ;)
klem Tone

Tovepia sa...

Gleder meg til å se fortsettelsen, for har selv et lignende bord som skal pusses opp;)

Olea sa...

såstilig bord, det fikser nok du til no vakkert ,du som er så flink!!
redusert i dag ja;) du er vel ikke den eneste! men gøy var det :)
klemfra meg :)

Martilie sa...

Spennende, gleder meg til å følge bordet og se hva du gjør med det :)

Håper det ble bra fest :)

Klem klem fra Tove

Mette`s hus og hjem sa...

Kjempefint bord, blir spennende å se når du er ferdig :)

Ønsker deg en fin dag
Klem Mette :))

Lotta sa...

Det var lekkert!!!!!Heldige du da! Et bord med sjel..Kan det bli bedre?;)

Nattaklem til deg

Related Posts with Thumbnails