"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 11. juli 2011

Sommer give away!!

Som folk flest så kan jeg vel innrømme at bloggen står litt brakk nå som "sommeren" (ikke akkurat sommervær) er over oss. Dukker det først opp litt solskinn så blir jeg jo ikke sittende inne.
Er det ikke sånn det bare blir? ;)

Men jeg tenkte jeg ville få i gang en liten give away for å vise dere lesere at jeg setter umåtelig pris på hver og en av dere.
Uten dere så hadde jo blogging vært utrolig kjedelig ;).



Premien denne gangen er et abonnoment på bladet Lev Landlig.

"Lev Landlig er et livsstilsmagasin for alle med sans for landlivet. Vi skriver om interiør, livsstil, mat, hage, kulturarv og reisemål"

Abonnomentet er fra neste utgave og ut 2012!!



Noen bilder fra nettsiden:



Siden det er sommer og stress skal være på et minimum så holder det med at du legger igjen en kommentar på dette innlegget så er du med i trekningen.
(Husk: du kan maile meg e-mail adresse hvis du kommenterer som anonym, slik at jeg får tak i deg hvis du vinner.)

Har du lyst til å ta med deg give away-"knappen" videre så blir det selvfølgelig satt pris på.

Trekningen blir om 1 mnd.


Klem Madelén

102 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Herlig premie!! Jeg blir gjerne med og takker for muligheten.Et abonnement på dette bladet er hjertelig velkommen i min postkasse. Leste forresten akkurat et av dine innlegg i et interiørmagasin - var det boligdrøm tro???Artig å se spalten din =)

Tindrande Auge sa...

heisann!! jeg vil gjerne være med ;) ha en flott dag videre! Hilsen Nina

Marens hverdagsliv sa...

Ååååå det bladet liker jeg VELDIG GODT !!! her jeg lever på landet, så jeg hiver meg med og neier pent for muligheten !!!

klem fra Maren

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Bloggen min ligger visst også litt brakk om dagen...Er liksom så mye annet jeg skulle gjort, så bloggen kommer dessverre i siste rekke en periode..

For en herlig premie!! Jeg er mer enn gjerne med! Nyt sommeren:)

Tovepia sa...

For en flott premie, dette bladet ser virkelig ut til å være midt i blinken, så jeg får krysse fingre og tær:O)
Nyt sommeren, klem fra meg;)

Karma sa...

En herlig blog og et herlig blad. Klart jeg vil prøve lykken nå i sommer

Klem Kaja :)

Hos Farmor sa...

Jeg er med! God sommer :)
-Marte-

Mamsens hus sa...

Hei :)
Det er nok slik stortsett for alle. ;)
Herlig premie, så jeg er med. :)
Ønsker deg en fin sommerdag.
Klem

sonja sa...

vil vildt gerne være med:)

trine sa...

Den vil jeg også være med på !
Ha late og trivelige dager selv om sommeren er litt snål.

Takk Severin for den gode klemmen jeg fikk i går.Den ble med meg helt inn i denne dagen hehehe...

Monica sa...

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Må passe på å nyte de få sol(timene)dagene vi har.
Men du får ha en god sommer, uansett vær :)

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Helt enig i at det i år er "sommer" og ikke sommer. (Skrev det i et innlegg i min blogg i går også faktisk, hehe!)

Vil selvfølgelig gjerne være med i trekningen på en så flott premie! =) Slang knappen din inn på bloggen også. ;) Klem

Fru R. sa...

Hei igjen.
Først vil jeg si at du er kjempefin på bildet, du har vel litt kortere hår :-)
Likte kommentaren din om minst mulig stress, men jeg linker til meg uansett.
Kjekk giveaway, bladet hadde passet meg ypperlig, så jeg er gjerne med:-)
Klemz

janicke sa...

Hei, Jeg er innom bloggen din for andre gang og nå har jeg lagt deg til mine favoritter på pc`n. Du har så mange fine bilder og skriver så koselig. God sommer :-) Hilsen Janicke Stordalen

RockaLoss sa...

Hei!!! Jeg vil også være med! Du er god og flink <3! Trekk meg! Klem Lisa

Igi sa...

Heisan! Dette vil jeg selvfølgelig være med på.
Klem fra Igi

Li/Småtingene sa...

Klart jeg blir med! Har kjøpt Lev Landlig flere ganger, og skulle gjerne hatt det fast i postkassa :-)
Kos deg med sommer´n, om ikke sommerværet er på sitt beste...

;-)

StrikkeDolla sa...

åh! Siden jeg nettopp har kjøpt meg hus, har jeg kjempelyst til å vinne abonnementet!!
strikkedolla(ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Her blir jeg med :) Håper jeg vinner! Kjempeinspirerende blad :)
-May

Camilla sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Anonym sa...

Hei hei... Dette abonnementet vil jeg veldig gjerne vinne:) har akkurat flyttet inn i nytt hus som er ganske landlig plassert, og trenger all inspirasjon og tips jeg kan få:) du har en kjempe fin blogg forresten!!:) -Siri-

Anonym sa...

Jeg er med :D ha en kjempefin sommer! Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Sissel sa...

Ja takk, jeg er gjerne med på din giveaway ;)

Sissel

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Vil gjerne være med på din giveaway, kjøper dette bladet hver gang det kommer ut så dette var midt i blinken :)

Ønsker deg en fin morgendag og fortsatt god sommer
Klem Mette :))

Trine sa...

Førr en flott premie :)
Interiørblad ønsker vi vel alle å få i postkassa :) Fins vel ikke større lykke av lesestoff *smile*
Så da krysse æ alt æ har førr at æ kan nyte ett år me koselig lesing og masse inspirasjon :D

Klæm Trine

Jijji sa...

Leste Lev Landlig for første gang her om dagen, og falt pladask... Et abbonement hadde derfor vært en super sommergave:)

Ha en fortryllende sommer! -Vi satser på litt mer godvær fremover;)

Klem fra Jijji

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med!
God sommer!

Hilsen Camilla
prvatrett (ætt)hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med - flott give away!

marlbak@online.no

Aud sa...

Hei ! Koselig blogg du har ! Jeg vil gjerne være med i trekningen av et flott blad ! Sommerhilsen fra Aud

Piumen sa...

Dette ønsker jeg meg veldig! Hadde vært fint med litt inspirasjon i året som kommer da vi skal flytte og et nytt hjem skal innredes. ;)
Håper sommerværet bedrer seg og at sommeren fortsetter å være fin. :)

Elene sa...

En kjekk premie :) Gleder meg til å følge deg videre :)
Bli gjerne med på mine 2 give away hos meg :) Ha en fortsatt nydelig dag. Klem fra Elene.

henriette sa...

Herlig premie, blir gjerne med i trekningen

Henriette

Daisys home sa...

Så klart jeg vil være med:)
For en hærlig premie.
Ha en fortsatt God sommer:)
klem Sissel

Annkira sa...

Hei!
Jeg blir med.
Klem :D

Rødhette sa...

Åh, det hadde vært kjekt med litt inspirasjon nå som vi skal flytte inn i ny bolig! Har for sikkerhets skyld også linket til denne gi-borten på bloggen min (så husker jeg på å sjekke vinnerlykken min når det har vært trekning). Tipser i samme slengen om min egen sommerlige gi-bort på http://blafrende.blogspot.com/2011/06/sommerlig-jubileums-gi-bort.html :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hiver meg med på denne give awayen... kjempe flott premie da..
ha en fin sommer
klem

Jatte sa...

Hei på du :)

Jeg er såååå med på give away - herlig blad du deler ut da :)

Takk for at du ville skrive litt om deg selv på bloggen min, gøy å lære dere å kjenne litt også :) Lykke til med drømmen om og åpne butikk, det er en drøm jeg også går med, men er MYE jobb også så tiden må liksom være rett først ;)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

Katrine sa...

Å, det var ein flott premie! Vil så klart vere med! God sommer! Håper sommerværet kommer nå ;-)

- Katrine

Maias Fabelaktige Verden sa...

Jeg er selvfølgelig med!

Det er nok litt sånn på sommeren at man har litt andre ting å drive med enn å knote forran pcen.. hihi!


Ønsker deg en herlig julikveld!
Stor stor klem

Line sa...

Oi så fin premie, jeg vil også være med. :)

Om sommeren er det lov å være blogglat, sånn er det ihvertfall her. :)

Myran Gårdsliv sa...

Blir gjerne med.
God sommer!
Mvh: Mari

Ulla-Mona sa...

Jeg ønsker å vinne dette abonnementet så jeg kan gi det til min datter,hun lever landlig og er utolig kreativ.Jeg var så heldig å vinne en bok her en gang hun fikk.Ha en god sommer!P.S.Selvfølgelig leser JEG først,og gir det videre til henne etterpå,jeg behøver nyheter og inspirasjon JEG også!En FRYD å komme innom her!En god klem fra Ulla-Mona!!!

Trine sa...

Vi lever landlig men trenger inspirasjon ja!

trineson@gmail.com

hege.anita sa...

Jeg vil være med :)
sorgenfri2(ætt)hotmail.com

Charlotte A. Hepsø sa...

Herlig premie du deler! Jeg melder meg veldig gjerne på og tar med meg give away -"knappen" din videre :)

Ha en god sommer!
Mvh. Charlotte

Grethe Øgreid Ravnås sa...

Jeg vil gjerne ha bladet lev landig!

Lene sa...

For en flott premie. Jeg er med!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Flott premie Madelen!:)
Eg er veldig med;) Håper du har fine sommerdager!
Ferieklem frå Danmark :)

Tonje Merethe sa...

For en utrolig flott premie.. Satt å vurderte om jeg skulle bestille det igår, men så ble det boligdrøm istedet.. Ønsker meg Lev Landlig også..

Legger deg til i min bloggliste også jeg, likte så godt bloggen din.

Ida sa...

Skjønner godt hva du mener.. bloggingen har ikke blitt så prioritert den siste tiden pga jobbing og sommertider :)

Koselig give away og jeg slenger meg selvsagt med :)
KLEM

Skattejakt sa...

Hei! Jeg blir gjerne med på give-awayen din! Koselig blogg :) God sommer videre!

Therese sa...

Hei :-)

Jeg blir gjerne med på trekning :-)

God sommer!
Therese.
(thereses88@gmail.com)

Ninas Interiør sa...

Jeg blir gjerne med på din giveaway! Kjempefin premie!:)

God sommer! Klem Nina

Lykkeliten sa...

Jeg blir gjerne med.

Ønsker deg en riktig god sommer. Vi får nyte de soldagene vi får...

Jannes lille sted sa...

Jeg er med!
God sommer:-)
Klemmer Janne Merethe

Anonym sa...

Ja dette vil jeg veldig gjerne være med på, elsker å lese disse bladene :D

Ha en stråålende sommer videre

klem fra Kristin
kristtoe@online.no

Martilie sa...

Så herlig, det hadde vært litt av en sommergave det :)

Frister lykken!

Nyt sommerdagene og kos deg masse!

Sommerklem og god helg fra Tove

Monica Midtun sa...

Vil jo hjerne være med på denne flotte trekningen- bor midt på lansdet så hadde passet midt i blinken :) Fant deg i BoligDrømmer- flott blogg og flott reportasje!

"Mira" sa...

Blir gjerne med i trekningen! Lev Landlig er et flott blad!

Har hatt ein fantastisk sommerdag i dag, men i morra er det tid for innekos igjen.

Håper du koser deg i sommer uansett vær!

Klem fra meg.

Anonym sa...

klart jeg blir med. et av de beste interiørbladene.
mvh
mildfag@start.no

Prinsesse Vilikke sa...

Jippi! jeg vil gjerne være med!

MissMette sa...

Jeg vil gjerne være med i
trekningen om dette flotte
magasinet :)
La ut en link på siden min
også. Ønsker deg en fortsatt
fin uke, klem fra Mette

Monica sa...

Heisann :) Super premie, jeg vil gjerne være med! :)
God sommer! Klem fra Monica

Hellohello baby sa...

Jeg er med! Mange fine bilder fra bruktbutikken på SEM. Flinke folk som jobber der. Liker kjøkkenkroken. Kul måte å stille ut loppisene på :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg elsker dette bladet, og er gjerne med i trekningen! Har delt konkurransen på facebook.

Sommerklem

Anonym sa...

Jeg digger det bladet! Blir så utrolig inspirert:)

Mvh:
cherrycoke@hotmail.no

Elin sa...

Så klart jeg vil være med:)

Klemmer Ea

Siri sa...

Så koselig! Jeg blir gjerne med. Lev landlig er et herlig blad med masse inspirasjon!

Klem Siri

Spire sa...

Hei.
Jeger gjerne med på trekningen. Er igang med hageprosjekt og synes bladet har masse fin haginspirasjon! :)
LenaE

Moon_Angel sa...

Sender en sommer hilsen fra Bergen.
Artig med Give-A-Way på bloggene.
Ønsker dere en riktig god sommer videre.
Hilsener fra regnfulle Bergen

Mine gleder sa...

Hei.

Jeg vil være med :-)

Fortsatt god sommer !

Hilsen Linda

Elene sa...

Herlig premie.
Vil gjerne være med og deler linken på bloggen min også :)
Klem fra Elene.

Fra huset i svingen sa...

Jeg vil gjerne være med, spesielt når premien er et abonnement på et av mine favorittblader :-D

Klem Karianne

Størstepia sa...

Dette må jeg jo være med på:-)
For en fantastisk premie!
Klem fra størstepia

madebyjulia sa...

så flott give away:) Jeg vil veldig gjerne være med:)

marit´s,,, sa...

Her blir jeg med ,klem Marit.

polkadotpeticoat sa...

May I please sign up ...I love this magazine!!!

ELLEMELL sa...

er gjerne med på gi borten din:)

håper du nyter sommeren og været:)
klem ellemell

åshilds villa sa...

hei.fin blogg du har..jeg er med på give away ,spennende..klem åshild

berit sa...

Jeg vil være med. Fortsatt god sommer.
beritel@live.no

No.15 sa...

For en fantastisk premie!!
Jeg blir selvfølgelig med.

Ønsker deg en fin sensommer.

klem, Lise :)

Line sa...

Selvfølgelig vil jeg og være med, premien var jo fantastisk! :)

Har forresten blitt fast leser av bloggen din etter garasjesalget, syns du har en veldig koselig blogg. :)

selma sa...

for en flott blogg du har! jeg vil gjerne være med. Vi bygger hus om dagen så dette hadde vært midt i blinken!

BHT sa...

Åh, jaaa, den premien ønsker jeg meg. Kjempebra!! Du har en kjempefin blogg, forresten! Mange ideer å finne her.

Dora Chen sa...

For en fin premie man kan vinne :D! Jeg blir gjerne med <3

Hilsen Dora
D.Angel19@hotmail.com

oline sa...

Klart en vil være med på ei så flott trekning!

tove sa...

Hei hei
Dette hadde jeg ikke fått med meg. Prøver lykken hos deg.
Ha en fin dag
Klem Tove

Solveig Marie sa...

For en flott og hyggelig blogg du har, jeg legger meg til som følger her hos deg, og så slenger jeg meg på give away også:)

Ønsker deg en flott dag videre:)

flet ogsjov sa...

Jeg får vældig gerne være med her. Kig også gerne forbi min lille sommergiveaway. Hav en dejig dag :)

Fossestua sa...

Lenge mellom innleggene hos meg også for tiden ;) Frister ikke å sitte inne å blogge i finværet som vi har vært så heldige å ha i sommer. Flott gave du gir bort! Prøver gjerne lykken i giveawayen din :)
Her skinner sola - håper den skinner på deg også!
Klem fra Lise

Veronica sa...

Så gøy! Jeg er med. Linker til giveawayen inne hos meg. Ønsker deg velkommen innom bloggen min og riktig god sommer (Med en stor porsjon sommerstemning) Klem

Fru Jacobsen sa...

Denne må jeg bare hive meg på!!! Elsker dette bladet - så det å vinne dette hadde vært ren lykke!!!

Ønsker deg en RIKTIG god sommer videre!!

Mine diller sa...

En superflott giveaway som eg gjerne vil være med på. En flott blogg du har, så her kjem eg innom igjen.

Ønsker deg ei riktig god helg :0)

Anonym sa...

Flott premie, jeg vil gjerne være med:)
Hilsen Nina.
jhsjursen@gmail.com

Marianne sa...

Jeg er herved med :) Klem Marianne

Sissel sa...

Flott premie!
Jeg blir gjerne med.

Margrethe sa...

Hei, jeg vil gjerne være med :) margrethekarijord@gmail.com

Anonym sa...

Jeg blir med :)

Hilsen Katrine
katrine_helle_8@hotmail.com

Annkira sa...

Hei!
Jeg blir med.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Anonym sa...

åhh jeg er vel ikke akkurat forsen vel? "snublerinn" og vil gjerne være med i trekningen:)

Michelle
michellenibe@hotmail.com

hjertero.com sa...

Oi oi oi, ser ut som jeg akkurat rakk det! Jeg vil selvfølgelig være med!! :) Hurra og kryssing av alle fingre og tær for at JEG vinner :) :)

Tanja sa...

Jeg tar et lodd:)

Related Posts with Thumbnails