"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 14. juli 2011

Vintage lykke

Er kun innom en liten tur i kveld for å vise at jeg lever!


Her får dere se litt nærmere på det lille hjørnet i tv-stua.
Kjøpte skiltet på Kremmerhuset til halv pris.
Har ønsket meg det lenge.. så da var det kjekt at det ble litt rimelig.
Veska er kjøpt på loppa for en utrolig billig penge, kofferten har min kjære fått fra sin bestemor og høygaffelen reddet jeg av søppel-lasset til mine svigerforeldre.


Og må si jeg synes det er super kjekt at så mange har blitt med på give awayen min... :D
Håper dere gode bloggfolk (og alle andre som titter innom) har det kjempe fint!

 


Klem Madelén

8 koselige kommentarer:

Lene sa...

Så fint skilt. Må nok e tur innom Kremmerhuset ser jeg:-)

Tovepia sa...

Spesiell veske, flott!
Skulle nok vært en tur på Kremmerhuset, men sola skinner i trøndelag, da blir jeg grådig på løpetiden:O)
Klem fra meg;)

fryd&forandring sa...

Så fint skilt du har kjøpt! Er mye fint på kremmerhuset, men må vente til jeg kan å alene.. ikkeno gøy innpå der med barnevogn når ho mor vi titte!!
Fortsatt god sommer!
Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Nydelig sammensatt! Elsker det rustikke :)

Nydelig Julikveld ønskes deg!
Stor klem

HANNES DAGBOK sa...

hei snuppelupp:)
For en herlig blanding av nydelige ting!
Skiltet var veeeeldig koselig, da:)

Håper du nyter sommerdagene Madelén!

Stooor klem!

Jatte sa...

Guuuuuud så kul koffert♥
Love it!!

Fått litt dilla på kofferter jeg tror jeg, etter jeg fikk to på kort tid for en liten tid tilbake! De er jo sååå dekorative og kan brukes til MYE!

Ha en fin helg,
Klem Jatte♥

trine sa...

Din tolmodighet gir alltid avkastning det er sikkert!

Å være på besøk hos deg og dine kjære er alltid en reise i raritetenes verden.Jeg rett og slett glor:D

Sommeren er flott bortsett fra at jeg fryser på beina da sommer for meg er å gå barbeint.
Ha en flott helg dere tre søtingene:O)

Håper Pippin er helt frisk nå?

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så koselig du har stæsjet!!

Skilt pynter opp,har noen litt her og der jeg også:)

Nyt helgen og sommeren;)

Klem Linda:)

Related Posts with Thumbnails