"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 6. august 2011

Bettum Villa på facebook

Ja, da har jeg, som så mange andre, hevet meg på facebook bølgen. Mest fordi det var et ønske fra ikke-bloggerne som ville holde seg oppdatert. Selv har jeg vel kanskje tenkt at det bloggen min er vel ikke sååå interessant, men så feil kan jeg vel ta...hihi.

Her ser dere et bilde av gruppen slik den ser ut nå: 



Hvis det er flere der ute som vil holde seg oppdatert så er det bare å søke på Bettum Villa og trykke like.
Det hadde også vært super stas om dere ville dele den videre med venner og kjente som liker interiør.


Samtidig vil jeg takke for alle de herlige kommentarene jeg fikk på mitt forrige innlegg. Hællandussen så søte og snille dere er!

Klem Madelén 

8 koselige kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Jeg er også en av de som ikke har egen blogg, men som er inne på norske interiørblogger og leser. Synes du har en kjempefin blogg og er her med jevne mellomrom. Det er bra du er kommet på facebook, jeg skal følge med der:)
Hilsen Nina.

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Kjempeflott, følger med her også
jeg ;) Du er bare kjempeflink ღ
Ønsker deg en kjempeflott helg.
Stor klem fra Mette

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lykke til på Facebook.
klem

salige lavendel sa...

Har ikke vært så fryktelig lenge på fb jeg heller, men det er faktisk et bra verktøy!!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Gratulerer med facebook side, jeg skal straks like den :)

Ønsker deg en nydelig lørdag! Vi skal ut og nyte en bedre middag og nyte det fine sommerværet i Arendal.

Maiaklem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Oh yea! Eg liker ser du;) Har lagt deg til i favoritter på FB sida mi og:))
Og for ein fantastisk jobb du har gjort med spisestua. Heilt nydeleg! Her har du god grunn til å vere STOLT! Du er så flink!:))
Ha ein fin kveld Madelen!
Klem:)

Tove `blogg verden sa...

Har også laget meg fb side for en liten stund siden :) Nå skal jeg inn å sjekke ut din :)
Klem Tove

Fossestua sa...

Gratulere så mye med facebooksiden! Skal inn å titte :) Hvordan fikk du forresten til å vise skjermbilde av siden?
Ønsker deg en fin helg :)
Klem fra Lise

Related Posts with Thumbnails