"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 2. august 2011

DiY-inspirasjon

Her på Bettum Villa-bloggen går det skikkelig trått for tiden, kanskje pga. det utrolig herlig været her i Vestfold eller kanskje fordi lille Madelén jobber seg i hjel med kjedelig papirarbeid (som jeg ikke kan fortelle så mye om enda)?!  

Men i Bettum Villa-hjemmet går det derimot så det suser.
Ting blir ferdig litt etter litt her og jeg gleder meg til dagen jeg kan vise dere spisestua, gangen og det nye kjøkkenbordet. 
Dagen kommer nok snart.... håper jeg ;).


Meg og min kjære tok turen til familiegården i dag og inni låven fant jeg denne herlige hjemmelagde hylla.


Er den ikke genial? Det synes i allefall jeg!
Vet ikke hvem på gården som har laget den, men ros skal de ha.
Fikk lyst til å lage noe slik jeg også..


Skulle jeg lagd en slik så hadde nok ikke skruer og spiker fått plass i den, men heller knapper, bånd, og sytråder etc. Rett og slett en skikkelig hobby hylle.
Men et slikt prosjekt får stelle seg i køen. Har alt for mye som er halvgjort nå... det gjør meg helt matt.

Nei, nå får jeg komme meg ut igjen jenter!


Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Tovepia sa...

For ei hylle!..denne skulle gubben ha hatt, men her går det i store esker med skruer og spiker, spå slike flotte glass hadde nok "tyta" over;O)
Klemmings;)

Herman Grans ♥ sa...

Kjempekul! :)
Gleder meg til å få høre meir om papirprosjektet ditt og ;)
Hilsen Grete

Elene sa...

Kjempe smart hylle. Var litt stilig med spiker, skruer o.l oppi synes jeg :)
Gleder meg til å se bildene fra prosjektene dine.
Ha en flott kveld.
Klem fra Elene.

Ida sa...

Ja, ei slik hylle skulle mannen hatt for nede i verkstedet i kjelleren ser det ikke ut om dagen. Litt orden hadde vært fint ;)

Stilig var den i alle fall! :)

Igi sa...

Så flott hylla! Likte også veldig godt sofaen du har kjøpt - kommer til p bli kjempe fin!
Fortsatt god sommer.
Klem

hobbyvimsa sa...

Genial hylle!!

Min far er rosemaler og har også en slik hylle,hans glass er fylt med maler utstyr..Utrolig smart,og lett å finne frem i.Mine maler saker har jeg i en gammeldags verktøy kasse,en slik som du bretter ut så kommer det ut mange rom.

Gleder meg til å se prosjektene dine:)

Her er også nydelig vær,og dagene går med utendørs:)

Ha en fin og kreativ uke:)

klem Linda:)

Kaoskontroll sa...

Utrolig flotte møbler du har fått tak i! Både bordet og "sofaen" blir nok skikkelige stasmøbler når du er ferdig med dem. :)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter meg fotoapparatet! ;) Skjønt jeg ville aldri mistenkt deg for det. Tror jeg (og kanskje du?) er en praktiker, som liker å GJØRE ting. Så gleden for meg er å se møbelet/rommet endre seg i min regi. Å ta bilder av det... en ren nødvendighet for bloggens del bare. ;)

Er ikke så glad i hagearbeid jeg heller, men liker også der resultatet. Blir en del lite pene ord mens jeg holder på... men du verden så kjekt det er å sitte seg ned etterpå, og se hva som er gjort. :)
MEN jeg skal ALDRI anlegge en hage på ny! Hehe

Håper du nyter sommeren! Klem

trine sa...

Jeg istemmer alt det de over meg sier om disse hyllene du fant hjemme på bestefar/bestmorgården.

Slik tiden og lommeboka var på disses tid var det å ta vare på den minste tin en dyd av nødvendighet. Det var ikke bare å gå og kjøpe alt!

Vi har mye å være glade og takknemlige for i dag tross alt.

Du er superflink med det meste og det er et spennende hjem du/dere har.

Men noe hagemenneske det er du ikke hehe...

Ta livet og utfordringene med å gjøre en ting av gangen så fikser det seg serru..

Ha bare gode dager:O)

polkadotpeticoat sa...

One of my favorite things is an organized man!!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Jeg er så spent på hva det er du holder på med om dagen :) hihi!

Så fin hylle! Den var kul!

Herlig augustkveld ønskes deg! Her hos meg skal den nytes på balkongen med ett glass limonade.
Klemklem

Daisys home sa...

Spent jeg også hva du holder på med:)
Blir spennende å se det ferdige resultatet.
Flott den hyllen da:)
Kos deg videre med prosjektene dine
klem

bicocacolors sa...

absolutamente genial!!!

Liv Elin sa...

takk for hyggeli kommentar, ser vi har samme smak i bøker og film :) fikk du sett Game of Thrones på TV? jeg har abstinens!

Liv Elin sa...

Ja det er jo litt pain å vente så lenge hehehe...men på den andre siden så venta vi jo på LotR og HP også, og det er ganske deilig å ha noe å se fram til! Som The Hobbit! Gleder meg vilt til det også! Har ikke lest GoT enda, men jeg skal! Hvis du liker den typen litteratur, og leser engelsk, så kan jeg anbefale Robin Hobb's Farseer Trilogy på det varmeste! Beste jeg har lest siden Tolkien! Oi så mange utropstegn det ble her... :p

Related Posts with Thumbnails