"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 19. august 2011

Falby

Jeg har bare kriblet å fortelle dere om den ene leverandøren jeg har skaffet til nettbutikken min. Pastelleriet blir en netthandel med fokus på pasteller, polkadotter og retro-romantikk. Derfor ble Falby et naturlig valg når jeg kom over nettsiden deres (link HER).

Her kan du se noen av produktene som blir del av sortimentet:




Hva synes dere?
Jeg DIGGER disse produktene, men håper også mine fremtidige kunder liker dem. ;)

"Falby tilbyder boligtilbehør i den smukke nordiske stil.
Vores produktsortiment spænder vidt; fra papirvarer, porcelæn, til melamin boligtekstil og meget mere.
Vi hylder det særlige, der ved den lyse skandinaviske boligstil, og tilfører farverige elementer, der bringer smukke kontraster til indretningen. " (Hentet fra Falby nettsiden).


Nå gleder jeg meg som en unge til interiørmessen til neste uke. Har aldri vært der før, så jeg kan mildt si at jeg gleder meg.
Skal finne 2 leverandører til, så er det bare å plukke ut mitt sortimang for denne gangen. Tjohei så morro.
(Kan også nevne at det er UTROLIG mye kjedelig arbeid som ligger til grunn med alt dette her, så da er det godt å nære opp under de positive tingene. De tingene som er skikkelig gøy!)


Denne helgen blir det 50 års lag og Vivestad Høstmarked. Morro!!
Ønsker alle som er innom en herlig dag! Pastelleriet bloggen er såvidt oppe å går, bare å ta en titt HER.

Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Så herlig!! ,))
Dette blir sååå utrolig bra Madelén!!
Kanskje vi ses på messen da, jeg skal dit tidlig torsdag ,)
Klem klem og god helg!
Anki

Bettum Villa sa...

Tusen takk Anki! Ja, det kan godt hende vi sees da ;)
Klem Madelén

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Weeeee!! Kjempeflott leverandør Madelen:)) Liiker planane dine, denne butikken blir nok heilt super;)
Ha ein fin dag!
Klem:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Her var det mye fint ja...
Gleder meg til å se utviklingen og resultatet av prosjektet ditt
Ha en fin helg
klem

Lillelaila sa...

Dette blir bra Madelèn! Falby liker vi!! Kanskje vi ses i morgen da ;)
Jeg er klar for Vivestad!
klem fra Laila

Maias Fabelaktige Verden sa...

Gratulerer med en fantastisk leverandør! Herlig!

Jeg er forelsket i mange av tingene allerede! Jeg blir kunde så fort du åpner butikken :)

Ønsker deg en fin fredagskveld og vidunderlig helg. Her skal det soves og slappes av. Nala snorker allerede... hihi!

Klem fra meg ♥

polkadotpeticoat sa...

A girl could go nuts here....I want it all!

Ida sa...

Så mye fint altså!
Spennende med en slik leverandør, blir nok litt av en nettbutikk dette her ;)

KLEM til deg!

trine sa...

Ja denne leverandrøren likte jeg veldig godt også for den var ny og samtidig nostalgisk.

De heklede handklene var et must i min ungdom hehe....De er praktiske og pene på samme tid.

Sier som de andre her at dette tegner veldig bra!

Ha en flotters søndag :O)

Igi sa...

Så bra! Dette blir supert.
Jeg fikk ikke rotet meg til Vivestad i år heller... Kanskje til neste år ? :-)
Klem

Natasha sa...

I love all the polka dots...fabulous.

Related Posts with Thumbnails