"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 4. august 2011

FERDIG spisestue!!

Da har jeg den store glede, kjære bloggvenner, å endelig vise frem min, mer eller mindre, ferdig spisestue.
(Prøv å se vekk fra at jeg ikke har foringer og lister i vinduet.. det har jeg ikke hatt på flere år).


For litt over en uke siden kom jeg over de herligste møblene på finn.no, til den rette prisen, da var jeg ikke sen å be. Jeg heiv meg i bilen for å gjennomføre kjøpet. Hurra sier jeg i ettertid!!


Jeg har jobbet hardt i flere dager for å komme i mål med å pusse opp de møblene som jeg fikk anskaffet. Hater når ting bare blir stående.. så disse møblene skulle det ikke bli sånn med.
Kom ikke på tale!
Jeg kjøpte stoffer, møbelbånd, møbelspiker, lim, lakk ... ja, you name it.. for å få alt i land. Og den endelige prisen ble på 2800,- for alt sammen, møblene inkludert.
Ikke en utrolig høy pris for flotte møbler som ser såååå stilige ut.... men likevel mye penger å bruke for ei som er arbeidsledig. Så fra i dag så blir det sparebluss igjen ;).


Her kan dere se før-bildene av møblene og stua (iiik ;P).



(Bilde av stua 2007... skikkelig ungkarsbolig stil... huff og huff :P)

Så... hva synes dere?
Forandring fryder sier jeg :). 
Love it!!!


Klem Madelén

23 koselige kommentarer:

nr14 sa...

Skikkelig fin jobb du har gjort:) Flinka:)

Solveig Marie sa...

Så fint det ble:) Flink du er:)

Kaoskontroll sa...

Du verden... NYDELIG! Ja, fy søren altså! :) Og så flott utført omtrekkingen er. Du var heldig ja, men jammen er du flink også. :)

Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei søte!
Det ble bare sykt fint! Du er så flink at jeg nesten dæver av misunnelse!

Så koselige kommentarer du alltid legger igjen hos meg :) Jeg blir så glad og setter umåtelig pris på de!

Ønsker deg en herlig torsdag!
Klemklem

Igi sa...

Så flott det ble! Du er imponerende flink!
Klem

Fra huset i svingen sa...

Det ble utrolig fint, og du har vært superflink og effektiv :-D

Klem Karianne

Tovepia sa...

Nydelig!! Flott stoff i sofaen, du er flink!!
Lister er ikke dagligdags i alle hus, det vet jeg alt om:)

Li/Småtingene sa...

Wow! Jeg blir imponert - igjen! For det er ikke første gangen ;-). Du ordner opp selv; og møblene ble kjempefine!! Skikkelig klassisk og elegant, ble det! Stoffet du valgte passet utrolig godt - elsker striper! ;-)

Ha en fin kveld videre, Madelén!
:-)

Camilla`s Castle sa...

Oh my god!!!!:) sinnsykt lekker! Faboules!!:) elsker den, og for en god jobb du har gjort!

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Naaaais!!

De ble jo bare knallstilige!! Flinka!
:)

Trine sa...

oioioi :) NYDELIG!
Eneste ordet som passe akkurat her og nu ;)

Klæm Trine

HANNES DAGBOK sa...

Jeg tar av meg hatten...jammen er hun møbeltapetserer også!!!
Fantastisk fint flinka....selv om jeg frøs litt på ryggen av sofaen på "før" bildet ;)

Stooor sensommerklem!

Fossestua sa...

Nydelige møbler! Og så flott jobb du har gjort med de! Lekkert Madelèn :)

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Så UTROLIG stilig ღ Nydelig møbler, jeg falt pladask i alle fall :) Jeg kom hjem fra ferie i går, og har så smått begynt å komme i orden igjen. Hadde tenkt å blogge litt mens jeg var på ferie, men etter terror angrepet så ble det ikke noe av – har så smått begynt å titte litt rundt i blogglandia :) masse flotte innlegg her hos deg som vanlig, Madelén… Ønsker deg en fin, fin fredag og helg som kommer, stor klem fra Mette

TreToEn sa...

Wow, så utrolig flott det ble :) Sofaen ble kjempestilig, du er virkelig flink :)

Anitas interiør verden sa...

Kjempe lekkert ble det,flott sofa, du har gjor en bra jobb her. Kos deg med ny spise stue :-)

Klem Anita

Jijji sa...

Wow! Flink du er! Ble jo kjempebra! Absolutt verdt penga;)

Ønsker deg en herlig helg!

Klem fra Jijji

Sìv`s verden sa...

Jeg syns det ble kjempefint!:) Flink du er!:)

Klem

Landlige Hjem sa...

WoW!! ,) Lekkert!!
Så dyktig du er!! ,)
Ønsker deg en strålende helg ;)
Go`klem fra meg,
Anki

Emidoras verden sa...

Så flott en spisestue!!
Du er jammen meg flink!
Ha en fin helg!
Klem fra meg...

Tonje sa...

Det ble lekkert!!!

Daisys home sa...

Wow...skal si du er flink:)
Dette ble litt av en forandring og skikkelig lekkert ja.
Kos deg og nyt helgen i nyoppusset stue :)
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fy flate og flink du er.... Ble drit lekkert!

Related Posts with Thumbnails