"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 16. august 2011

Liten mal til facebook knapp på Blogger.

Hei hei bloggjenter.
Har dere det bra?

Har forstått det sånn at det ikke bare er meg der ute som har plundra noe så inni granskauga for å få til å putte en facebook knapp på bloggen sin. Derfor har jeg laget en liten mal til dere nå som jeg tilslutt fant ut hvor jeg skulle trykke.


*Først og fremst må du jo lage en bloggpage på facebook (det er jo denne du vil linke til).

* Deretter må du inn på din private profil på facebook.

*Nesten neders på profilen din skal du se en link som heter "Legg til et profilkort på nettsiden din" eller "Add a badge to your site". Trykk på denne.


*Det neste vinduet er nedenfor. Jeg valgte Blogger.
(jeg måtte logge på blogg profilen min etter dette steget).

* Så trykket jeg "legg til enhet". Da popper den opp i utformingen på bloggen din, så nå kan du putte den der du vil. : D



Håper dere andre også får det til!

Klem Madelén

PS: Pastelleriet er nå medlem på NIB, under butikk rollen. Tjohei!!
PSS: Tusen takk Miss Mette som dyttet meg i riktig retning.

7 koselige kommentarer:

Helen sa...

Tusen takk!! Digger sånne som deg :)

HANNES DAGBOK sa...

Hurra!!! Kløna noe veldig med dette...ble til at jeg bare brukte logo og link til slutt:)

Skal jammen prøve!

Stooor klem!

Maias Fabelaktige Verden sa...

Du er så flink til å dele! LØV IT!

Digger passtelleriet! Er innom der hver gang det er noe nytt!

Jeg har vært på stoff&stil i dag og skal igang med prosjekt spisestuestoler. Får håpe det blir bra :)

Fabelaktig tirsdagskveld til deg!
Klemklem

Duse Pasteller sa...

WoW! Veldig nyttig info!!!:D
Skal prøve dette nå;)
Takk!
Klem, Janni:)

Robrohuset sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :-) Og bruksanvisning for fb var brilliant . Ha en fltot dag videre :-) Klem fra robrohuset.

trine sa...

Du er ei likandes jente Madelen og så flink til ikke å gi deg når det er noe du vil.

Dette lover bra!

Traff din koselige "kjærste" i dag på Rema 1000. Vi klemte litt da vettu å så fløy jeg avsted.

Ha eb flott onsdagskveld:O)

Heimefronten sa...

Supert med bruksanvisning - skal lage meg en facebookside om litt - TUSEN TAKK
Klem fra Tone

Related Posts with Thumbnails