"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 26. august 2011

Markeds kupp og Mollie Makes

Har hatt det så utrolig spennende på gave og interiørmessa i går. Jeg holdt nesten på å glemme å vise dere markedskjøpene mine fra forrige helg (Vivestad høstmarked).
2 herlige damer satt og strikket/heklet herlige kreasjoner og da kunne jeg ikke motstå å ta med meg noe hjem.

De lange herlige sokkene er perfekte til de kommende høstkveldene. I love them! Og siden de er laget av bomull og ikke ull så slepper jeg å klø meg ihjel. Er ikke helt fortrolig med ull enda dessverre.. Blomstene tenker jeg å sy på en framtidig veske eller noe annet. 

Bladet Mollie Makes ropte også på meg fra Narvesen sine hyller, her om dagen, så det fikk også bli med hjem tross kjempe høy pris.
Hva man ofrer for kreativ inspirajson, sier jeg bare!


Gleder meg kjempe mye til å vise dere de få bildene jeg fikk tatt fra messa. Det var litt av en opplevelse skal jeg si dere!

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Lys Nostalgi ♥ sa...

Så fine :)
Koselig med slike lokale marked.

Gleder meg til å se bilder!!!

Klem

Maias Fabelaktige Verden sa...

elsket blomstene!

Håper du kosa deg igår. Håpet på å se deg på bransjefesten igår, men kanskje i januar :)

Fabelaktig fredagskveld til deg og dine.Her skal det bli godt med tid til mann og hjem, jeg har vært på grensen til workoholic denne uken.

Smil og klem
Maia

Tommensgirl sa...

Så fine sokker:) Så deilig og varme ut:) Blomstene var jo helt nydelig:)
God helg:)
Klem

polkadotpeticoat sa...

I would love to find this magazine over here to treasure!

Martilie sa...

Så koselige markedskjøp og det magasinet så spennende ut :)

Ha en super fredagskveld og helg!

Klem fra Tove

Related Posts with Thumbnails