"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 27. august 2011

Messe: Ants & Sugar


På torsdag var jeg og ei venninne så heldig at vi fikk muligheten til å besøke Gave og interiørmessa på Lillestrøm. Opplevelsen var en fest for øyet og jeg gleder meg til å vise dere litt av det jeg så.


Først ute er den første standen vi stoppet på : Ants & Sugar.
En helt ny leverandør, fra skaperene av LandRomAntikk.


De hadde mange spennende ting å by på bl.a. gamle stilige lamper, Roberts radioer og mange fine møbler som var sååå gode å sitte i.

Leverandørene selv var en fryd å snakke med. Hyggelige og skikkelig interesserte i hva de driver med, så da ble det en liten interiør snakk. Jeg ønsket meg jo samtlige av tingene deres i mitt eget hus ;) så da var det ikke vanskelig å få praten til å gå... hihi. En veldig god start på en herlig messedag.


Har vel 3-4 stands til som jeg gleder meg til å vise dere de neste dagene. Følg med!

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Så herlig!! ,)
Var selv der på torsdag, men kameraet lå i vesken, men det ble mange fine bestillinger ,)
Lykke til og jeg gleder meg til å se mer ,))
Klem klem o God helg!!
Anki

Maias Fabelaktige Verden sa...

Så vidunderlig inspirasjon!

Håper dere kosa dere masse! Savnet deg på Eva SOlo da ;)

Fiin helg!
Klem

salige lavendel sa...

Dette så stilig ut. Lamper i fabrikkstil er veldig tøfft.

polkadotpeticoat sa...

I loved going to these shows for the shop , it was always so fun to see all the new things that were out there....lovely lights!

Heimefronten sa...

Jeg var også innom messa en tur torsdag og fredag. Har lagt ut noen bilder på bloggen min derfra - om du har lyst å kikke innom meg.
Flotte bilder - det var mye fint å se - som snart er på vei til landets interiørbutikker. Vi har mye å glede oss til....

HANNES DAGBOK sa...

Ok....jeg ønsker meg ALLE radioene. Klarer ikke velge!!!

Gratulerer som topp 10 bloggeer i august...så nettopp listen:)

Stooor klem!

HANNES DAGBOK sa...

Har du ikke fått mail? Se linken hos "sukkertøy for øyet" :)

Related Posts with Thumbnails