"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 28. august 2011

Messe: Én Gry og Sif

En annen leverandør jeg var innom å slo av en hyggelig prat hos var Én Gry og Sif (en herlig tekstil/interiør leverandør som dere sikkert har hørt om før). 
Elsker deres fargerike felt produkter!! Virkelig!
Hadde jeg hatt barn så hadde det ikke vært snakk om hva jeg hadde ønsket meg ;P. Her er et knippe bilder..







Hva synes dere jenter? Herlige farger ikke sant?
Føler barnet i meg hopper gledelig rundt med alt dette rundt meg.
Fikk lyst til å prøve meg på å sy en slik feltlommebok. Kanskje med en ugle på ;). Hadde vært noe det!


Så også i går hos Sukkertøy for øyet at jeg var med på topp 10 liste over de mest leste bloggene i august (ranket av Cision).
Tok først ikke mailen jeg fikk av dem seriøst, da jeg pleier å få endel rare mail, men når denne listen plutselig dukket opp ble jeg jo gledelig overrasket.
Og det er takket være alle dere som stikker innom jevnt og trutt. TUSEN TAKK!!
Kan selvfølgelig fremdeles ikke skjønne at lille meg er på den lista.. har jo ikke såå mange treff at det gjør noe. ;)



Ønsker alle dere herlige som er innom en flott dag!

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Fabelaktive kokkeleringer sa...

En Gry & sif har innmari mye fint! Jeg kunne kjøpt meg ihjel tror jeg. Designet er til å bli glad av som du sier :)

Gratulerer med hyggelig ranking! Du er ikke så lita blogger som du tror. I min verden, er du STOOR!

Si ifra om du vil komme på kaffe på Eva Solo, glane litt og skravle med meg :)

Klem

Lykkeliten sa...

Så mange herlige, fargeglade produkter!
Kan virkelig se for meg hvordan du koser deg og suger inn inspirasjon og ideer på messa.

Kos deg masse!

Klem Lykkeliten

Karma sa...

Herlige varer fra en herlig leverandør! Skulle egentlig på messen selv og handle inn til butikken, men så hadde hun som skulle jobbe for meg dobbeltbooket seg... Jaja, får se frem til messebesøk til neste år :)

Klem Kaja :)

Anita sa...

Så mye flotte ting. Ser at sopper blir det store på juletreet i år og. Passer meg superfint gitt!!

Gratulere med topp 10 plassering!!

Ha en flottflott søndag!!

Fru R. sa...

Heia
Ja her var masse herlige farger :-)
Fikk litt julestemning jeg.
Gratulerer SÅ MASSE med 10 plass.
Klem

Daisys home sa...

Grattis til deg med en flott plassering på lista...det står det respekt av.Du er jo så flink,og har en hærlig blogg så skjønner dette godt:)
Masse fint å se på messa..flotte bilder du viser.
Ha en fin ukestart
klem

MissMette sa...

Hei Madelén :)
Skjønner godt at du er på lista,
syns du har en kjempefin blogg
med masse inspirasjon ღ Masse
fint hos En Gry & Sif - HERLIGE
farger og superskjønne ting ღ
Flotte bilder du viser fra messa
også, kjekt å se hva som er på
markedet. Liker sååååå godt de
radioene fra Roberts Radio ღ
Ønsker deg en flott søndag og
uke som kommer, stor klem fra
Mette :)

Related Posts with Thumbnails