"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 29. august 2011

Messe: Lotta Djossou Paris

En annen stand vi besøkte var Lotta Djossou Paris. En smykkeleverandør med sans for den vintage/særegne stilen. 
En lite vintage eventyrstand, etter min mening!

Denne standen må vel være min personlige favoritt. Trollhassel, gamle kofferter og masse gammelt treverk *elsk*.
Kan jo ikke bli bedre!

Jeg har siklet etter disse smykkene i lange tider allerede og håper at 2011 skal bli året hvor et av smykkene blir mine. Er jo tross alt ikke lenge til min bursdag så jeg får krysse fingrene eller ta egne grep ;P.


Mine favoritter denne gangen var locketen i øverste bildet til høyre og den runde mørke klokken i nederste bildet til venstre.

Har du en favoritt?

Regner med at det ikke bare er meg som digger disse smykkene, og som dere ser så har de også en knakende stilig kolleksjon for gutta. Gjett om gubben skal få noe herfra i fremtiden ;P.


Klem Madelén

4 koselige kommentarer:

salige lavendel sa...

Utrolig lekkert presentert! Likte godt den røffe stilen og klokka du nevner falt i smak her også.

Karma sa...

Jeg er helt enig, disse har vært en favoritt i en god stund. Jeg har desverre til overs å finne de i en butikk i nærheten av meg... Krysser fingerne for at flere får øynene opp for de fantastiske smykkene og at kanskje samboeren min kommer over de en dag...

Klem Kaja :)

polkadotpeticoat sa...

I am so in love with those lockets....I would wear them everyday!

Fabelaktig (Maia) sa...

Akk såå mye fint! Heldig du har vært som har fått se såå mye lekkert!

Ønsker deg en fabelaktig start på uken :)
Smil og klem

Related Posts with Thumbnails