"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 29. august 2011

Messe: Ulfven, Lilleba og Touch of Design

Begynner dere å bli lei messe innlegg enda eller? Får håpe dere tåler litte granne til ;).


Touch of Design

Flott miljøvennenlig leverandør av tremøbler og pynteartikler.
Me like! Likte spesielt godt speila og den lille antikke krakken.




Ulfven

Meg og venninna mi stoppet opp på denne herlige standen. Måtte jo det når vi så de flotte flisene. Nå var ikke flisene akkurat ukjente for meg så fyren på standen fikk høre hvor populære de var her i blogglandia. Og vi ble gledelig overrasket over at leverandøren var så jordnær og herlig å prate med. Vi gikk videre derfra med et stort smil om munnen.



Lilleba

Har du sett herligere barneklær?
 Det har ikke jeg! Elsker fargene og trykka.
 Har flere venninner som har fått barn eller skal få barn snart.. kanskje de skal få noen av disse flotte plaggene.



Det var alt for i dag! Et par innlegg til om messa kommer, så jeg håper dere orker mer... ;)


Jeg vil også takke for alle gratulasjonene med topp 9 plassering.
Utrolig morro!!

Ønsker alle en super uke.

Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Fabelaktig (Maia) sa...

Rett og slett nydelig!

Klem

Prinsesse Elin sa...

God morgen!
Er innom for å ønske deg en fin dag:)
Mange klemmer fra Elin:)

polkadotpeticoat sa...

I love the flooring and those mirrors!

Heimefronten sa...

Hallo
Vi har tatt foto av samme stand på messa, helt enig i at den var kjempekoselig. Ene dagen satt det til og med noen barn under og lekte, i nostalgiske barneklær, som en levende installasjon. Klem fra Tone

trine sa...

Fabelaktige ,originale og bruksvennlige ting på disse bildene du har lagt ut.

En drøm å se for meg som bare har butikker å titte i hehe...

Jeg har tro på ditt konsept og smak og gleder meg til å shoppe online av deg Madelen:O)

Skynd deg langsomt.

Related Posts with Thumbnails