"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 22. august 2011

Morsomme hunden...

Noe morsomt skjedde denne helga!
Jeg har kanskje verdens dårligste humor, men det som møtte meg i matskåla her om dagen fikk meg til å knekke sammen av latter.

En kan vel trygt si at Pippin prøvde å kommunisere at han likte maten. Det er i allefall det jeg velger å tro ;).


Helga gikk såååå fort, men det er vel ikke så rart når jeg hadde det såååå gøy!! Jeg var på Vivestad høstmarkedet både lørdag og søndag, samt at vi var bedt i 50 års lag.
Maten var fantastisk, all drikke var inklusiv og musikken som durte på anlegget var Elvis, Cash og en dæsj ABBA. Deilig!

Nå er derimot mandag her igjen å da må jeg henge fingrene i papirarbeid, jobbsøking og vasking av huset. Ikke like gøy, men torsdagen kommer sikkert så fort som fy og da er det interiørmessa.


Klem Madelén 

11 koselige kommentarer:

Lys Nostalgi ♥ sa...

Åååååå, såå herlig!

Du har ikke dårlig humor, jeg hadde dødd av latter hvis en av mine hadde lagt igjen det i skålen!

*SMELT*

KLem og voff!

MissMette sa...

Så herlig ღ ja, det er slike små
ting i hverdagen som gjør så godt
og får frem smil og latter ღ
Tror jeg også har foreviget dette
hvis min lille Bamse hadde gjort
det samme, hihi... Koselig at du
har hatt en flott helg, ikke noe
som er bedre enn det ღ Ser at du
skal være med på interiørmessen
også, så spennende det høres ut!
Da kommer denne uka til å gå fort
Stor klem fra Mette :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehe..eg er sikker på at han gjorde det med vitande vilje;)) Så herleg:)
Ha ein super mandag søte deg!
Klem:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Pippin er en skikkelig smarting jo :)

Herlig start på uken til deg!
Klem

Siri sa...

Hihi, så artig! Disse dyrene er så skjønne! Man blir evig glad i dem!

Klem Siri

Fossestua sa...

Helt herlig :DDDDDD!

Igi sa...

He, he! Ingeting er bedre enn en fornøyd hund :-)
Klem

Karma sa...

Hihi for en herlig hund. Det kommer nok vi aldri til å oppleve siden vi har en labrador i huset. De er vel ikke akkurat kjent for å være vanskelige i matveien... DE SPISER ALT!!! I ferien hadde jeg frillet noe laks på sølvfolie ute på grillen. Gjett hvem som slukte hele folien etter at fisken var fjernet? Joda, Miko...

Klem Kaja :)

trine sa...

Hehehe det er gutten sin det ,tenker jeg.

Sånn humor er bare helt uslåelig.

Jeg gleder meg til å se deg blogge litt om markedet du var på i helgen og gjerne litt fra Trinemors 50 års lag også.

Flinke jenta som står på med iver og vilje for å nå de mål som er mulig.

Ha en flott tirsdag alle tre:O)

Lillelaila sa...

Nydelige Pippin prøver bare å fortelle deg at han er fornøyd med livet! Herlig!
Skjønner at det ikke ble store fangsten på Vivestad på deg heller..
Kos deg på interiørmessa!
klem fra Laila

polkadotpeticoat sa...

That is so cute , I love ABBA....what fun!

Related Posts with Thumbnails