"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 7. august 2011

Ønskeliste 2011

Da har den tiden av året kommet hvor jeg legger ut ønskelisten min, både for bursdag og jul.
Og hvis dere lurer...
Ja, jeg er en stor barnselig baby som elsker gaver!!



I år ønsker jeg meg:

Batteridreven hekksaks (kr 1100, Boch)
Kabeltrommel
Foundation (Dream matt mousse kr 100)
Mascara (Helena Rubinstein Lash Queen kr 280 )
Diverse koster (øyeskyggekost, øyebrynskost)
Brilliant Brunette shampo og balsam (kr 100 pr. stk.)
Gavekort på Notabene



Bøker (Made by Me eller Valhall- den samlede sagaen del:1,2,3,4,5 (kr.295 pr. stk)
Greengate kopper (røde eller turkise kr 89 ++)
Filmer (To på rømmen, Toy story 3, Dragetreneren)
Penger til kjøkkengardiner/gavekort på Kid
Hvit rektangulær kurv til gangen.
Liten mp3-spiller/ Ipod shuffle
Teppe eller skinnpuff fra Skeidar
Plakat av kongle fra Ikea
Isblå piskeskål fra Ib Laursen


Ja, dette var jo litt stormanns ønsker vil jeg si... noen av tingene er kanskje litt vel dyre, men det betyr jo ikke at det ikke er lov å ønske seg det vel?
Vansligvis når noen spurte meg om hva jeg ønsket meg så pleide jeg ikke å komme på en eneste ting. Derfor har denne lille ønskelisten blitt en liten tradisjon... for spørr du meg neste uke så er mesteparten glemt igjen ;P.

Ønsker alle som er innom en flott dag. Og vil takke alle som har meldt seg på facebook gruppen min.... SUPER stas!!
Nå må dere ikke glemme give away'en også da... :)

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

Lykkeliten sa...

Mange gode ønsker her!

Det er i alle fall skikkelig lurt med en ordentlig ønskeliste! Jeg husker aldri hva jeg ønsker meg når folk spør, og ender jo da opp med å få ting jeg ikke trenger av og til.

Mener ikke å klage altså, men det er jo en kjennsgjerning at det alltod er hyggelig å gi bort gaver du vet at mottager ønsker seg.

Kanskje jeg skal surfe litt rundt på nettet og lage min egen liste?

KLem

polkadotpeticoat sa...

Your so cute and I love your list.....a girl with great taste!
My wish list would be an endless day at Anthropologie.....without a spending limit! hehe

Ida sa...

Her var det mange fine ønsker! :)
Det er fint å ønske seg, kanskje noe kan oppfylles.. Men ikke alt ;)

Det er i alle fall slik her. Mye jeg ønsker meg, men det blir oftest med ønsket... Nå har jeg ønsket meg en tapet fra retrovilla i maaaaaange mnd, nå ble det til at vi bestemte oss for å sette i gang. :)

Håper du har hatt en fin helg!
KLEM

Herman Grans ♥ sa...

Lurt med lang ønskeliste! Så finn ein nåke det er kjekt å kjøpe til deg og :) Ønsker deg ei fin ny veke :) Klem

Olea sa...

hei snuppa:)
kjekt å vite! kan hende det dukker opp no du ønsker deg i år også da, syns det er greit med slike lister:)
klemz ;)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. ;o)

Så mye fint du ønsker deg da, håper du er heldig da. :o)

Ha en super uke.

Klem Simone

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei på deg!
Den shampoen skal jeg sende til deg i posten, jeg har drøssevis av den. Tenk på det som en bursdagsgave.. hihi!

Herlig med ønskeliste, for som du sier, når folk plutselig spør, så er man helt blank!

Ønsker deg en herlig start på uken og en fabelaktig uke videre. Her blir det noen hektiske jobbdager, men det er bare gøy!

Klemklem

Camilla sa...

Her var det mye lekkert! Tar gjerne imot noe av det du har på ønskelisten ;)

trine sa...

Fabelaktig ønskeliste.Her er det jo muligheter for enhver lommebok for å si det sånn:D

Det eneste jeg savner er ønsker om noen sementsekker til ei ny trapp og ønske om en ,eller flere med disse egenskapene til å ta i ett tak hehe...JEG sliter jo med trappa vettu:)))

Ellers så ble jeg glad for å se øsnket om ny hekksaks.

Ha en flott onsdag!

Related Posts with Thumbnails