"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 9. august 2011

Polkadotter!!

Er det noe bloggverdenen har "lært" meg å like så er det polkadotter og duse pasteller!!!
 I ♥ it!
Så når jeg så dette herlige nye sjalet på B.Young så var det ikke snakk annet.... Det skulle være med meg hjem.
 Samtidig trengte jeg et sjal til et møte jeg skal på i morra.

Gleder meg til å fortelle dere om mine fremtidsplaner. Selv om jeg ikke har kommet så veldig langt i planlegging enda så tenkte jeg at jeg ville dele det hele med dere likevel.. Går alt i dass så har dere i allefall vært med på reisen. Oppdatering følger snart ;).

Ønsker dere en flott dag!

Klem Madelén

10 koselige kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Fantastisk vakkert skjerf! Kan tenke meg du kommer til å bli fin i morgen.
Masse lykke til!

Jeg gleder meg til å høre hva det er du driver med :)

Herlig tirsdagskveld til deg!
Klemklem

Lillelaila sa...

Polkadotter liker vi.. Lekkert var det! Spennende å høre hva du har planer om ;) Lykke til i morgen!
klem fra Laila

Olea sa...

så fint det var, det likte jeg :)
lykke til i morgen vennen! gleder meg til å høre mere :) klem :)

Ida sa...

Det skjerfet var jo så fint! :)
Tror jeg må innom B-young jeg også og se om jeg finner et polkadott skjerf til meg også. Jeg elsker å gå med det, og spesielt nå når høsten begynner å nærme seg. Gleder meg til å høre hva planene dine er.. *hmmm* Lurer på om det er noe som nevnte den gangen vi hadde bloggtreff... Uansett veldig spennende!

KLEM

HANNES DAGBOK sa...

Så spennende!!! Gleder meg til å høre om planene dine!

Jeg jobber jo i b.young og dette skjerfet befinner seg selvfølgelig i min garderobe også....heeeelt nydelig!

Stooooor klem og tvitvi!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Polkadotter er visst et must, tror ikke vi klarer oss uten, hihi;)
Nydelig skjerf, elsker fargen;)

Håper du har hatt en fin sommer!
KLEM

Linda Merete sa...

Lekkert sjerf, jeg har dilla på sjal og sjerf kan ikke få nok..
Det piffer liksom opp et hvert antrekk.♥♥♥
Gleder meg til å lese om dine planer.
klem

Kaoskontroll sa...

Ja, det er vittig hvordan ting har "smitte- effekt" når man blogger. Merker selv at jeg plutselig har fått øynene opp for ting jeg ikke tenkte over før. :)

Uansett, bloggpåvirkning eller ikke, nydelig skjerf! :)

Gleder meg til å høre om planene dine!

Klem

Jijji sa...

Fiiint skjerf!
Spent på planene dine;)

Klem fra Jijji

Landlige Hjem sa...

For et nydelig skjerf ,)) Herlig dus farge !
Så spennende med dine planer, jeg håper møtet gikk strålende ,))
Jeg tipser mer enn gjerne ;))) Hvor langt har du kommet i planleggingen? SÅÅÅ spennende!!! Jeg ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å høre mer ;)))
Stor klem fra meg,
Anki

Related Posts with Thumbnails