"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 9. august 2011

& a really good book!!


Nå har jeg ventet i flere måneder på en bok jeg hadde bestilt på amazon.co.uk........... og i dag kom den ENDELIG i postkassen!!
Boken heter Game of thrones og er en fantasy/thriller/politisk/drama..etc etc.
Skikkelig epic story som jeg gleder meg til å ta fatt på!
Alt som mangler er en god kopp kakao ;).

God natt, Klem Madelén

3 koselige kommentarer:

Roka Design sa...

Kos deg med boken Madelen:)
Stili kopp!!

Ha en fin dag:)
Klem Kari

Old Chic sa...

Så spennende!
Kos deg med boken din og ha en fin dag : )

Lillelaila sa...

Kos deg med boken Madelèn! Håper den er så bra som du håper på da!
Jeg har jo vært borte en stund så nå har jeg virkelig koset meg på bloggen din! Og så heldig du var med de flotte møblene lenger ned her!!
Det ble så utrolig ,utrolig flott!!
Flink du er!
klem fra Laila

Related Posts with Thumbnails